۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۹۱۸۷۸

ثبت نام تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام پذیرش تکمیل ظرفیت رشته های تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ ویژه برادران مرکز تخصصی علامه امینی(ره) در رشته های کلام اسلامی، کلام مقارن و شیعه شناسی آغاز شده است.
مرکز تخصصي علامه اميني تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ثبت نام پذیرش تکمیل ظرفیت رشته های تخصصی سطح 2 و سطح 3 ویژه برادران مرکز تخصیصی علامه امینی(ره) در رشته های کلام اسلامی، کلام مقارن و شیعه شناسی آغاز شده است.


ذاکری، مسؤول آموزش این مرکز تخصصی با اعلام این خبر، افزود: ظرفیت پذیرش مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز برای هرکدام از رشته های مورد پذیرش 25 نفر می باشد، علاقه مندان می توانند برای تحصیل رشته های تخصصی این مرکز ثبت نام کنند.


وی آزمون تکمیل ظرفیت سال تحصیلی 94-95 برخی از رشته های تخصصی در استان قم و سایر شهرها به صورت متمرکز و همزمان برگزار می گردد، تاریخ آزمون روز جمعه ششم آذر ماه سال 94 می باشد، محل برگزاری، مکان و ساعت شروع آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.


مسؤول آموزش مرکز تخصصی علامه امینی  ثبت نام داوطلبان از طریق سایت مدیریت امور مراکز تخصصی و به صورت اینترنتی از اول مهر ماه آغاز شده است و  تا دهم ماه بعد ادامه خواهد داشت، طلاب می توانند در این مدت برای ثبت نام به سایت
www.mt.ismc.ir مراجعه کنند.


وی افزود: نتایج آزمون کتبی حداکثر 3 هفته پس از برگزاری آزمون توسط معاونت آموزش و امور حوزه ها به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ و پس از هماهنگی با واحدهای آموزشی به داوطلبان اعلام خواهد شد.


ذاکری خاطرنشان کرد: حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب 50 درصد از مجموع امتیاز می باشد، واحدهای آموزش تخصصی با تایید و درخواست مدیر واحد تخصصی و اعلام رسمی آن به مدیریت های استانی و معاونت آموزش، مجاز به افزایش امتیازات حداقلی فوق جهت تعیین افراد قبولی در واحد متبوع خود می باشند.


وی ابراز داشت: داوطلبان، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند در ساعات اداری 8 الی 13 با شماره 32943196-025 مدیریت امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه تماس حاصل نمایند.


ذاکری اذعان داشت: داوطلبان علاقمند به تحصیل در مرکز تخصصی علامه امینی (ره) تبریز جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانند از ساعت 14 الی 18 شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن های 33314482-041 یا 33314507-041 تماس حاصل نمایند./854/302/ب2

ارسال نظرات