۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۶۶۶
معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران:

پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس پیروزی اعتقادات بود

خبرگزاری رسا ـ معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: پیروزی اهل ایمان وعده خداوند است و با امید با خداوند متعال در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق نیز شاهد پیروزی امت اسلامی باشیم.
ابراهيمي

حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به علل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحملی گفت: ماهیت جنگ ما دفاع بود نه تجاوز، هشت سال دفاع مقدس ریشه در اعتقادات ما داشت و پیروزی که در این دفاع برای مردم ما حاصل شد پیروزی اعتقادات، ایمان و باور درونی مردم بود.

 

وی افزود: جنگ خسارت‌هایی را نیز به مردم شریف ایران وارد کرد اما آنچه که مسلم است اگر خسارتی به اهل ایمان وارد شود آن خسارت را با ایمان، اعتقاد و همت خود جبران خواهد کرد.

 

معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس فیض شهادت نصیب عزیزانی شد که با ایمان و شجاعت پا به این عرصه گذاشتند، شهادت بالاترین فیض و آرزوی همه متدینین و بسیجی‌هاست.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان داشت: مطابق وعده خداوند پیروزی با اهل ایمان است ان‌شاالله در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق نیز شاهد پیروزی امت اسلامی باشیم.

 

وی اظهار داشت: بر طبق آنچه که در تاریخ آمده حدود 75 کشور دنیا در جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند اما چیزی که باعث شد ایران پیروز شود اول ایمان مردم بود و بعد از آن وحدت کلمه‌ای که منظور نظر حضرت امام (ره) در جایگاه ولی فقیه بود همچنین یکی از مهمترین عوامل رهبری ولی فقیه در راس انقلاب بود.

 

معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: عملیات ثامن الائمه به دستور حضرت امام (ره) صورت گرفت همچنین به خواسته حضرت امام شکست حصر آبادان صورت گرفت همه اینها نمونه‌هایی از برکات رهبری ولی فقیه است به نظر من پیروزی ما در این جنگ به برکت رهبری و حمایت‌های همه جانبه ولی فقیه از جامعه دینی بوده است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در این عصر و شرایط فعلی ما دو وظیفه مهم و اساسی داریم یک ولایتمداری و دوم توجه به حالات معنوی شهدا در زمان جنگ است اگر ما بتوانیم این دو خصوصیت را در وجودمان نهادینه کنیم امروز هم در جنگی که پیش روی دنیای اسلام هست پیروز خواهیم شد./807/302/ب3

ارسال نظرات