۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۹۱۵۵۸

اخبار کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ دیدار با خانواده شهید والامقام سید پوریا نصوری، برگزاری جشن عید غدیر در مسجد معتضدی و اعطای گواهینامه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز از خانواده شهید والامقام سید پوریا نصوری دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تق
ی صرفی پور با حضور در منزل شهید اظهار داشت: شهدا مایه برکت و افتخار انقلاب هستند، موفقیت و پیشرفت کشور مرهون مجاهدت این عزیزان است.


وی در ادامه افزود: هنوز هم یاد شهدا و روحیه شهادت طلبی در جوانان و مردم ایران زنده است، از این رو دشمنان انقلاب و اسلام امیدی به تسلط بر کشورهای اسلامی نداشته باشند.


استاد حوزه علمیه شهادت زائران بیت الله الحرام را تسلیت گفت و بیان داشت: قطعأ این شهدا نزد خداوند جایگاه والایی دارند و حکومت آل سعود با اقدام خود پایه های حکومتش را متزلزل کرد.


حجت الاسلام صرفی پور در پایان ابراز کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا پایه های انقلاب و اسلام را پابرجا می کند، از این رو در اجرایی کردن این مهم اهتمام ویژه باید داشته باشیم.


برگزاری جشن عید غدیر در مسجد معتضدی
مهدی احمدی از فعالان مذهبی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: به همت جمعی از فعالان مذهبی و فرهنگی و همچنین مجمع حیدریون عید غدیر را در استان کرمانشاه جشن می گیریم.


وی در ادامه افزود: این جشن خیابانی که با توزیع شربت و شیرنی همراه است در کنارش پوسترها و تراکت هایی با محوریت محکوم کردن جنایات حکومت آل سعود را در دستور کار خود قرار داده ایم.


احمدی در پایان با تشریح دیگر برنامه های این جشن بیان داشت: پشت نویسی خودروها، توزیع پوسترهایی با محتوای عید غدیر، برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه های مجمع حیدریون ست.


اعطای گواهینامه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم
حجت الاسلام سیف الله سبزی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از اعطای 50 فقره گواهینامه روخوانی و روانخوانی به افراد علاقه مند به قرآن کریم خبر داد و عنوان داشت: با اتمام دوره های سطح یک روخوانی به این عزیزان گواهینامه گذراندن دوره اعطا گردید.


وی قرآن را مایه برکت و سعادت بشریت دانست و اظهار داشت: یقینأ انس با قرآن کریم سبب نورانیت و سعادت انسان ها می گردد و آن ها را در حل مشکلاتشان یاری خواهد کرد.


حجت الاسلام سبزی در پایان ابراز کرد: قطعأ یکی از اهداف برگزاری محافل، مسابقات و دوره های قرآنی ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه است، اگر رهنمودهای قرآن را در زندگی خود اجرایی کنیم به سعادت ابدی و رضایت خداوند دست پیدا خواهیم کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات