۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۳۵۶
چمران مطرح کرد؛

هفته دفاع مقدس سنبل و یادآور شهادت و ایثار است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شهر تهران گفت: ایثار و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان در یک هفته خلاصه کرد بلکه هفته دفاع مقدس سنبل یادآوری در طول سال است.
چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی تهران امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامی داشتن هفته دفاع مقدس، گفت: قائدتا بحث شهدا و دفاع مقدس در کل ایام سال در سازمان‌های بسیج دائر است و سبب جبران کاستی‌ها و حرکت جهشی، با سرعت حساب شده می‌شود.

 

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته تصمیم گرفته شده تا در طول ایام سال یاد‌آور شهدا و هشت سال دفاع مقدس باشیم مانند بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روز سوم خرداد آزادی خرمشهر، روز بسیج و همچنین روزهای محلی ملی مانند بمباران شیمیایی سردشت و مهران، 26 مرداد پاوه و عملیات مرصاد در کرمانشاه را گرامی می‌داریم.

 

رییس شورای اسلامی تهران تصریح کرد: ایثار و فداکاری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان در یک هفته خلاصه کرد بلکه هفته دفاع مقدس سنبل یاد آوری در طول سال است.

 

چمران با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر استکبار الگویی برای کشورهای اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نخستین تاثیر خود را بر لبنان داشت که سبب بیرون راندن نیروهای چند ملیتی که تا قلب بیروت پیش رفته بودند؛ شد و نتیجه انقلاب اسلامی را در عراق و فلسطین شاهد بودیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کشورها در مقابل استکبار راه شهادت را انتخاب کردند که ثمره این انتخاب پیروزی حماس و مقاومت حزب‌الله بود و هم اکنون یمن در همین راستا مبارزه می‌کند که ان شاء الله سبب پیروزی آنان می‌شود./813/203/ب2

ارسال نظرات