۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۹۰۶۱۵
امام جمعه رفسنجان:

سوء مدیریت دولت عربستان هیچ توجیهی ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان گفت: سوء مدیریت و عدم کفایت سران آل سعود هیچ گونه توجیهی قابل قبولی ندارد.
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضاني پور

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تسلیت درگذشت زائران خانه خدا در فاجعه منا افزود: این حادثه تلخ سبب جان باختن بیش از یک هزار و 300 زائر شد، و این بر اثر بی توجهی و بی کفایتی آل سعود است.

 

وی با بیان اینکه مگر می شود اجازه ورود افرادی را در کشور داد، اما نسبت به امنیت آنها بی مسؤولیت بود، بیان کرد: مقامات سعودی اعلام کردند که قضا و قدر بوده، و یا زائران در منا خودکشی کردند، اما این که حرف حساب نمی شود.

 

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: آل سعود خود را در باتلاق مبارزه با مسلمانان گرفتارکرده و جنایاتی بدتر از رژیم صهیونیستی انجام می دهد، در بررسی های انجام شده همه ساله این رژیم بیش از 70 هزار نیرو برای مراسم حج داشتند، اما امسال از 20 هزار نیرو جوان وبی تجربه در مدیریت مراسم حج استفاده کرده اند.

 

رمضانی پور تصریح کرد: احتمالا 50 هزار دیگر نیروی خود را برای کشتار مردم یمن یا ترور مردم و خون آشامی مردم عراق و سوریه فرستاده است.

 

وی بابیان اینکه اعمال آل سعود شرم آور است، یادآورشد: این رژیم باید از مردم مسلمان جهان عذرخواهی کند و دولت عربستان باید پاسخگوی فاجعه منا باشد حادثه ای که به واسطه عبور یک شاهزاده از صحرای منا ایجاد شود جای بحث دارد. /972/303/ب3

ارسال نظرات