۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۹۸۹۱
با محوریت شخصیت روحانی شهید ولی الله سلیمانی‌فرد؛

یادواره 375 شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر یادواره شهید ولی‌الله سلیمانی فرد و 375 شهید روحانی دفاع مقدس استان مازندران گفت: این یادواره 22 مهر ماه در سپاه کربلای استان مازندران برگزار می‌شود و همزمان با این یادواره از از اسناد ثبتی، هویتی و مستند زندگی شهید سلیمانی فرد که به همت برخی از اصحاب رسانه و به صورت خودجوش تهیه شده است، رونمایی خواهد شد.
يادواره شهدا يادواره شهداي روحاني استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد، فرزند روحانی شهید ولی‌الله سلیمانی فرد از نخستین روحانیان رزمی، تبلیغی استان مازندران، پیش از ظهر امروز در دیدار حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: روحانی شهید ولی‌الله سلیمانی فرد سال 1359 با نخستین گروه رزمی و تبلیغی روحانیان دفاع مقدس وارد جبهه‌های حق علیه باطل شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: به دلیل شرایط آن دوران که شهدا پلاک نداشته‌اند و خیانت‌های بنی‌صدر، شهدای آن زمان مفقود الاثر هستند و تا اکنون جاوید الاثر نیز باقی مانده‌اند.

 

وی ابراز داشت: از آنجا که همسر و والدین شهید از دنیا رفته‌اند و متولی خاصی نبوده است که دلسوزانه به ثبت و حفظ آثار شهدا اقدام کند، در حال حاضر سعی داریم اقداماتی را در این زمینه انجام دهیم.

 

فرزند روحانی جاویدالاثر شهید ولی‌الله سلیمانی فرد یادآور شد: از آنجا که روحانی شهید ولی‌الله سلیمانی فرد در قبل از انقلاب مبلغ بوده است و سخنرانی‌های زیادی علیه رژیم پهلوی داشته‌ است از سوی ساواک نیز تحت پیگرد بوده است.

 

وی به یادآوره شهید ولی‌الله سلیمانی فرد و 375 شهید روحانی دفاع مقدس استان مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: این یادواره در 22 مهر ماه در تالار الغدیر سپاه کربلای استان مازندران برگزار می‌شود و همزمان با این یادواره از از اسناد ثبتی، هویتی و مستند زندگی شهید سلیمانی فرد که به همت برخی از اصحاب رسانه و به صورت خودجوش تهیه شده است، رونمایی خواهد شد.

 

دبیر یادواره شهید ولی‌الله سلیمانی فرد و 375 شهید روحانی دفاع مقدس استان مازندران افزود: یکی از میادین شهر ساری و یکی از کتابخانه‌های این شهر به نام شهید ولی‌الله سلیمانی فرد نامگذاری می‌شود و همچنین در 1700 مسجد استان مازندران، قرائت تلاوت نور به یاد 375 شهید روحانی دفاع مقدس خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد در پایان گفت: کانون فرهنگی، هنری در بخش چهاردنگه به نام شهید نامگذاری می‌شود و برنامه‌های یادواره شهید ولی‌الله سلیمانی فرد و 375 شهید روحانی دفاع مقدس استان مازندران نیز در سالن اجتماعات برگزار می‌شود./908/پ202/س

ارسال نظرات