۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۸۹۸۳۰
امام جمعه سراب:

پیام دفاع مقدس، مقاومت و پایداری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را فرهنگ سازی مقاومت دانست و گفت: این فرهنگ، فرهنگی برگرفته از عاشورا و فرهنگی متصل به آینده ای سبز است که اکنون ثمرات این فرهنگ موجب ایستادگی ملت های مظلوم جهان در مقابل مستکبران و جهانخواران عالم شده است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: 31 شهریور ماه آغازین روز هفته دفاع مقدس مجال و فرصتی مغتنم در گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های حماسه‌سازانی است که در طول 8 سال، استوارانه در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا تصریح کرد: شهدا و رزمندگان با اراده‌ای مثال زدنی، روزهایی درخشان در تاریخ این مرزوبوم را به ثبت رساندند که این استقامت درس آزادگی و شجاعت برای تمام آزادیخواهانی بود که خواهان مقاومت در برابر زورگویی‌های متخاصمان جهان اسلام بودند.

 

امام جمعه سراب تأکید کرد: حدیث 8 ساله دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر تجاوز خصمانه دشمن، مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش به نمایش گذاشتند.

 

وی با اشاره به نجوای شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس، افزود: دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان حضرت امام خمینی(ره)، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که باخون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز وبوم اسلامى را نگاشته‌اند و اقتدار را به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام اکرمی یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را فرهنگ سازی مقاومت دانست و ابراز داشت:  این فرهنگ، فرهنگی برگرفته از عاشورا و فرهنگی متصل به آینده ای سبز که اکنون ثمرات این فرهنگ موجب ایستادگی ملت های مظلوم جهان در مقابل مستکبران و جهانخواران عالم در کشورهای عراق، سوریه، عراق، لبنان و یمن شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با راه انداختن وهابیت و گروه های تکفیری سعی در نابودی این فرهنگ دارند که خیالی باطل است چرا که 8 سال دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است، امروز دفاع مقدس رزمندگان اسلام قدرت شعار «هیهات منا الذله» را به جهانیان ثابت کرد./854/302/ب3

ارسال نظرات