۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۲۸۸۷۹۳
استاد حوزه و دانشگاه:

ترویج تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه غفلت از اعتماد به نیروهای مردمی و استبداد رأی را مخالف منطق امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اساس انقلاب ما بر مبنای تکیه بر نیروهای مؤمن و مخلص مردمی بوده و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این اصل تأکید داشته اند.
آيت الله نجفي شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله قدرت الله نجفی استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان شهرضا ترویج تفکر بسیجی را ضامن حفظ و بقای انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیج نیرویی مخلص و وفا دار به انقلاب بوده و اگر از ظرفیت آن به درستی استفاده شود در تمامی عرصه ها موفق خواهیم بود.

 

 

وی در ادامه انتشار مبانی قرآنی و مذهبی در بین جوانان را موجب کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: تلفیق بسیج و مسجد در قالب تأسیس پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد می تواند سبب حضور گسترده جوانان در مساجد باشد به شرطی که همان گونه که دین مبین اسلام فرموده امر به معروف و نهی از منکر شود.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه در بیان علل گرایش افراد به استفاده از ماهواره گفت: اگر ما امروز برای نسل جوان برنامه نداشته باشیم و نتوانیم از ظرفیت بسیج و مسجد برای خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کنیم در آینده نزدیک شاهد هتک حرمت ارزش های والای انقلاب خواهیم بود.

 

 

آیت الله نجفی پرهیز از شعار زدگی و راستی آزمایی در انجام امور فرهنگی را لازمه موفقیت در امور تبلیغی دانست و تأکید کرد: ما نباید برای امور بی ارزشی مثل برخی جناح بندی ها نگران باشیم بلکه هدف اصلی ما باید یاری ولی فقیه کاستن از رنج هایی باشد که ایشان به واسطه غفلت از امور دینی و ارزشی در جامعه متحمل می شوند.

 

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر تمامی تهاجماتی که به دین و اصول انقلاب می شود ایستادگی می کنند و این وظیفه ماست که احساس مسئولیت رسالت خود را به عنوان یک مسلمان انقلابی مؤمن بشناسیم و ایشان را یاری کنیم.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه غفلت از اعتماد به نیروهای مردمی و استبداد رأی را مخالف منطق امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اساس انقلاب ما بر مبنای تکیه بر نیروهای مؤمن و مخلص مردمی بوده و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این اصل تأکید داشته اند./868/202/ب1

ارسال نظرات