۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۸۸۷۵۰
فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی پیشگام است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: جلب اعتماد و رضایت مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با خدمت خالصانه و بی‌منت حاصل می شود.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی حضرت فاظمه زهرا(س) شهرستان چاراویماق بهترین شیوه مبارزه با آمریکا را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مناطق محروم پیشگام است.


سردار کریمیان با تأکید بر این‌که جلب اعتماد و رضایت مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با خدمت خالصانه و بی‌منت حاصل می شود، گفت: مسؤولان می بایست برای خدمت رسانی بهتر به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار فعالیت و تلاش دو چندانی داشته باشند.


وی با تأکید بر این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، بنابراین بایستی در رفع نیازهای مناطق مح
روم و دورافتاده همگان تلاش مصاعف داشته باشند، افزود: سپاه عاشورا همزمان با هفته دفاع مقدس اقدامات مهمی در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق روستایی و مرزی استان تدارک دیده است.


سردار کریمیان افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی استان، راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم و همچنین بهره‌برداری از چندین طرح دیگر را از جمله برنامه‌های هفتعه دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی برشمرد.


فرمانده سپاه عاشورا همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) در جریان روند خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق چاراویماق قرار گرفت و از تلاش‌های سپاه چاراویماق بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان چاراویماق و هلال احمر در برپایی این بیمارستان قدردانی کرد.


گفتنی است، در این بیمارستان که به همت سپاه عاشورای استان راه‌اندازی شده است، تخصص‌هایی از جمله داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، روانپزشکی، چشم پزشکی، بیناسنجی، ارولوژی, ارتوپدی، پوست، قلب و عروق و دندان پزشکی، به طور رایگان خدمات ارائه می‌دهد./935/203/ب3

ارسال نظرات