۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۸۶۹۹۸
امام جمعه موقت خرم آباد:

عمل به مطالبات رهبر انقلاب عامل حفظ اقتدار ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که مطالبات رهبر معظم انقلاب چراغ راه است، گفت: توجه و عمل به مطالبات رهبری عامل حفظ اقتدار ملی است.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تأکید بر لزوم پیگیری کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب گفت: باید گروه هایی برای پیگیری اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب در استان تشکیل شود.

 

وی با بیان این که مطالبات رهبر معظم انقلاب چراغ راه است، افزود: توجه و عمل به مطالبات رهبری عامل حفظ اقتدار ملی است.

 

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ اقتدار ملی، پیشرفت علم و حفظ روحیه انقلابی تصریح کرد: حفظ روحیه انقلابی موجب می شود دشمن هرگز به خود اجازه ضربه زدن به نظام ندهد.

 

وی توجه به امری به معروف و نهی از منکر و حساسیت نسبت به آرمان های انقلاب و توجه به نقشه دشمن را از عوامل مهمی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر هوشیاری نسبت به نقشه شوم دشمن در نفوذ به نظام عنوان داشت: دشمن از طریق دانشگاه، رسانه ها و انتخابات قصد نفوذ به کشور دارد.

 

وی با بیان این که باید در رابطه با ورود نرم دشمن به نظام جمهوری اسلامی توجه علمی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری است.

 

حجت الاسلام متقی نیا انتخابات را حق الناس بیان کرد و گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت و نظارت مؤثر شورای نگهبان در حفظ حق الناس مؤثر است.

 

وی تأکید کرد: با همدلی و وحدت نباید اجازه دهیم نقشه دشمن در برگزاری انتخابات پیش رو پیاده شود.

 

ضرورت استفاده از فضای مجازی به عنوان فرصت

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به تحولات ایجاد شده در فضای مجازی عنوان داشت: باید از فضای مجازی به عنوان فرصت استفاده کرد.

 

وی با بیان این که استفاده از فضای مجازی به عنوان فرصت نیازمند برنامه ریزی و مدیریت کلان است، افزود: نمایندگان مجلس، مسؤولان دادگستری، استاندار استان لرستان و مدیران باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

 

ازدواج حضرت علی و فاطمه الگوی مسلمانان است

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ازدواج حضرت علی و فاطمه الگو و اسوه ی مسلمانان است.

 

وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و مشکلات مالی پیش روی جوانان اظهار داشت: راه نجات از این مشکلات الگو گیری از زندگی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) دو ویژگی سادگی و سازگاری را دارا بود، خاطرنشان کرد: سازگاری نتیجه سادگی است.

 

وی با تأکید بر این که جوانان از زندگی امام عالی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند، اظهار داشت: خانواده ها نیز برای فراهم شدن ازدواج آسان فرزندان خویش باید از تجمل گرایی دوری کنند./9459/201/ب1

ارسال نظرات