۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۸۶۱۰۸
آیت الله سبحانی در دیدار استاندار قم:

اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که رضایت مردم سرمایه ی اصلی نظام جمهوری اسلامی است،گفت: از نظر اسلامی نیز حقوق دریافتی افرادی که حق مردم را تضییع می کنند حرام است.
آيت الله سبحاني در ديدار استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت  آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار استاندار قم طی سخنانی بر ضرورت انتخاب مدیران بومی تاکید کرد و گفت: زمان زیادی طول می کشد تا افراد غیر بومی مشکلات استان را بشناسند.


وی با اشاره به برخی کم کاری ها در ادارات استان، متمرکز نمودن کارها در یک مکان مشخص در راستای جلوگیری از تردد و اتلاف وقت مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: بایستی سازو کارها و روال های صحیح خدمت به مردم مشخص شود.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه رضایت مردم سرمایه ی اصلی نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: از نظر اسلامی نیز حقوق دریافتی افرادی که حق مردم را تضییع می کنند حرام است.


حضرت آیت الله سبحانی مقابله با بدحجابی در قم را از دیگر وظایف مسؤولان استان تلقی و تصریح کرد: معابر و ادارات قم بایستی نمود جایگاه فرهنگی این شهر باشند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان های قم در شان این شهر نیستند افزود: رئیس جمهور در سفر به قم وعده ی ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی را دادند که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.
/
1323/د102/ج

ارسال نظرات