۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۸۵۸۰۶
نماینده مردم بیرجند:

امنیت ایران محصول حرکت هدفمند در مسیر رهنمودهای ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی های وسیع در منظقه است، گفت: امنیت ایران محصول حرکت هدفمند در مسیر رهنمودهای ولایت فقیه است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در دیدار با قشر پرستار و به‌ورز خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام علی(ع) که می‌فرمایند « دو نعمت امنیت و سلامتی است که تا گرفته نشود کسی قدر آن را نمی‌داند»، گفت: امنیت نعمتی است که خداوند به پاس قدردانی از استقامت مردم ایران و پیروی از ولایت به ملت ایران عنایت کرده است.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امنیت ایران در تمام دنیا نمونه است و غربی‌ها در تلاش‌اند که این امنیت را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: مهمترین هدف از تشکیل داعش راه انداختن جنگ مذهبی در منطقه به بهانه جنگ علیه شیعیان است در حالی که داعش اضافه بر تشیع از برادران اهل سنت نیز تعداد زیادی را به شهادت رسانده و این امر نشان می‌دهد دشمنی داعش با اسلام بوده و عرصه دشمنی داعش به شیعیان محدود نمی شود.

حجت‌الاسلام عبادی گفت: علمای اهل سنت و تشیع باید با داعش برخورد جدی کنند و در مقابل تکفیری‌ها موضع سختی بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر وجود انواع قومیت‌ها در کشور اظهار کرد: به دلیل وجود وحدت و حرکت حول محور ولایت امنیت ایران در جهان بی‌نظیر است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به‌ورزان در صف اول نظام سلامت کشور یاری‌رسان اعضای جامعه هستند، گفت: در طرح تحول سلامت به قشر پرستار و بهورز آن‌چنان که شایسته است توجه نشده است.


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه ادامه داد: آموزش سلامت، کمک‌های اولیه، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت مدارس و سلامت دهان و دندان از جمله وظایف به‌ورزان است.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این که به‌ورزان از جمله نیروهای موثر در حوزه بهداشت به شمار می‌روند، افزود: بهروزان با حقوق پایین در مناطق محروم فعالیت می‌کنند و این موضوع نیازمند تدبیر ویژه مسئولان وزارت بهداشت و درمان است.

وی یادآور شد: تاکنون پیگیری‌های زیادی در زمینه تأمین تجهیزات بیمارستان‌ها از جمله آمبولانس و احداث 9 خانه بهداشت در شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان انجام شده است./968/202/ب3

ارسال نظرات