۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۸۵۴۲۴
عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ولایت فقیه و شهدا عامل پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد، جایگاه ولایت و رهبری و روح شهدا را عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش دشمن برای نابودی رهبری، هر روز بر قدرت جایگاه ولایت افزوده شد و شهدا نیز با روحیه شهادت طلبی جان خود را نثار این انقلاب کردند.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خلیل موحد، عضو شورای شهر مشهد، جمعه شب در جبل النور کوهسنگی در اعتراض به اهانت های انجام شده به جایگاه رفیع شهیدان مظلوم کوهسنگی، با ابزار شرمندگی از عده ای که گلزار شهدا را تعبیر به گورستان می کنند، گفت: از کسانی که در گورستان مادیات و تضییع حقوق مردم گم شده اند، بیش از این انتظاری نیست.

 

وی با بیان این که شهدا ما را از خواب غفلت بیدار می کنند، تصریح کرد: هر جایی که تضییع حق و اهانت به شهدا شد، این شهدا بودند که ما را بیدار کردند، ما خاطره اهانت به شهدا از سوی عده ای که تریبون در دست گرفته بودند در دوره اصلاحات را فراموش نکرده ایم و نیز در فتنه 88 توهین آن ها به شهدا و حضرت سید الشهدا(ع) بود که ما را نجات داد و امروز نیز شاید در غفلت به سر می بریم و این شهدا هستند که به یاری ما می‌آیند.

 

موحد، بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا را سبب تزلزل استکبار دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی، دهکده جهانی را تعریف می کرد و آمریکا را به عنوان تنها قدرت منطقه معرفی می دانست و انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار انقلاب و با فداکاری شهدا سیاست دنیا را تغییر داد و منافع آن ها را به خطر انداخت.

 

عضو شورای شهر، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن شاهد پیروزی انقلاب در مدت کوتاه و پیروزی در 8 سال جنگ بود، علت را جایگاه ولایت و رهبری دانست و شاخص های نظام را شناسایی و همه قدرت را گذاشت تا این جایگاه را تضعیف و خاموش کند.

 

وی جایگاه ولایت و رهبری و روح شهدا را عامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: با وجود تلاش دشمن برای نابودی رهبری، هر روز بر قدرت جایگاه ولایت افزوده شد و شهدا نیز با روحیه شهادت طلبی جان خود را نثار این انقلاب کردند؛ نور شهدا هرگز خاموش شدنی نیست.

 

عضو شورای شهر، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر عدم تحریف سخنان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امروز به امام و شهید توهین می شود، سکوت ما به معنی شرکت در این گفته است بنابراین هر کسی در هر سمت و مسؤولیتی  باید اعلام برائت کند.

 

وی افزود: در شهری که دغدغه کنسرت موسیقی است و با وجه امنیتی مطرح می کنند که این کار باید انجام شود، چرا در مورد شهدا موضع نمی گیرند؟ امروز ما از استاندار، دادستان و اعضای شورای شهر و بقیه انتظار داریم که نسبت به توهین به شهدا سکوت نکنند.

 

موحد، با بیان این که نفاق کمر جامعه را می شکند، خاطرنشان کرد: دشمن در بین ما نفاق ایجاد می کند تا ما دست از راهمان برداریم، هر جا هستید در برابر آن چه خلاف دین است اعلام انزجار کنید، یکی از روش های دشمن بعد از جنگ ایجاد نفاق است.

 

عضو شورای شهر، تصریح کرد: چراغ راه ما قرآن است، این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که ما مماشات کنیم.

 

وی با اشاره به آیه 140 سوره نساء که می فرماید: «هر که شما و دینتان را به استهزاء گرفت، نزدیک او نشوید» گفت: چرا در شهری که به پیامبر اسلام اهانت شده است، وزیر خارجه ما با وزیر خارجه آن ها قدم بزند و یا این که به یک رفتار غیر متعارف و دیپلماتیک دست فابیوس را بفشارند.

 

عضو شورای شهر ادامه داد: چرا BBC با سابقه سال ها توطئه علیه جمهوری اسلامی رفع فیلترینگ می شود، حال نشریه ای که انتقاد به دولت دارد، توقیف می شود.

 

وی انقلاب را آرزوی انبیا عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب ما ثمره خون شهدا نیست بلکه آرزوی انبیا بود تا حاکمیت داشته و در آن قانون الهی را اجرا کنند./1310/202/ب1

ارسال نظرات