۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۸۵۴۲۳
استاد حوزه علمیه:

رسالت اصلی ما دین داری و صیانت از حریم ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نجفی پذیرش ولایت را یکی از موهبت های الهی دانست و گفت: این که خداوند کسی را لایق ولایت اهل بیت بداند ارزش زیادی دارد، زیرا همان گونه که مشاهده می شود افراد زیادی فارق از حب اهل بیت سرگرم زندگی دنیوی هستند.
آيت الله نجفي شهرضا

آیت‌الله قدرت‌الله نجفی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اظهار کرد: رسالت اصلی ما دین داری و صیانت از حریم ولایت فقیه به عنوان ادامه دهنده ولایت اهل بیت(ع) است.

 

وی در ادامه افزود: خداوند حب اهل بیت(ع) را به منزله ودیعه ای در عالم انسانی نهاده است و به انسان های خاصی توفق بهره برداری از آن را می دهد.

 

استاد حوزه و دانشگاه بستر سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با تعالیم اهل بیت(ع) را اقدامی در راستای تلاش های اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: اهل بیت عصمت و طهارت شاگرد پروری را مهم ترین راهکار در ترویج احکام الهی و صیانت از ارزش های الهی به کار بده اند و امروز هم باید نسل جوان و نوجوان به عنوان شاگردان مکتب اسلام تربیت شوند.

 

آیت الله نجفی حضور طلاب در حوزه های علمیه را یکی از با ارزش ترین ذخیره های فرهنگی جامعه برشمرد و عنوان کرد: طلاب سربازان فرهنگی و علمی امام زمان(عج) هستند و با توجه به رسالت بزرگی که در آینده بر عهده آنها است باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

 

وی پذیرش ولایت را یکی از موهبت های الهی دانست و گفت: این که خداوند کسی را لایق ولایت اهل بیت بداند ارزش زیادی دارد، زیرا همان گونه که مشاهده می شود افراد زیادی فارق از حب اهل بیت(ع) سرگرم زندگی دنیوی هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: نشر تعالیم اهل بیت بزرگ ترین رسالت دستگاه های فرهنگی است و از همین جهت باید تلاش کنند تا با انجام مناسب این وظیفه الهی مبانی فرهنگی آینده را تقویت کنند./868/302/ب3

 

 

 

 

ارسال نظرات