۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۸۵۳۳۹
امام جمعه موقت تبریز:

برخی از السابقون انقلاب در مسیر انفعال قرار گرفته اند/ نباید فریب لبخند دشمن را خورد

خبرگزار رساـ حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: عده‌ای از السابقون انقلاب با انتخاب مسیر انفعال، دم از ارتباط با آمریکای مستکبر و جنایت کار میزنند، این اشخاص مانند مردم پیرو خط ولایت فقیه و رهبری باشند.
حجت الاسلام علي حاجي زاده، امام جمعه موقت تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در هفته دولت راهکار های عملیاتی حفظ عزت و کرامت امت اسلام را بیان فرمودند و در رابطه با نفوذ دشمن هشدار دادند.

 

وی با اشاره به تأکیدات امیرمؤمنان علی(ع) درباره آمادگی لازم برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمن، افزود: دین مبین اسلام ذلت و خواری را برای مسلمین نمی‌پذیرد و با آن مخالف است و هر راه ممکن برای ذلت مسلمین را بسته است.

 

امام جمعه موقت تبریز ضمن تشریح برنامه های تبلیغاتی دشمن برای نفوذ واستحاله نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن پشت لبخند مزورانه خود برنامه های اختلاف افکنی و تضعیف نظام را دنبال می کند، نباید فریب لبخند دشمن را خورد.

 

وی با اشاره به سابقه دشمنی های استکبار جهانی و آمریکا، اذعان داشت: کسانی که در ارتباط با آمریکا مانعی را نمی بینند و مشکلی را مشاهده نمی کنند، سابقه خیانت ها ودشمنی های آمریکا در کودتا 28 مرداد سال32، ماجرای طبس و حمایت آمریکا در جنگ تحمیلی از صدام جنایتکار را فراموش کرده اند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده ضمن تأکید بر پرهیز از غفلت، آن را توصیه‌ای دیگری از رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: فراموش کردن این جنایات و خیانت های آمریکا در حقیقت نوعی غفلت در برابر توطئه های دشمن است.


وی شرایط منطقه ای را در حقیقت برنامه و تلاش آمریکا برای سلطه بر غرب آسیا خواند و ادامه داد: امروز ملت های منطقه آگاه هستند و در برابر این دسیسه‌ها و برنامه های آمریکا و غرب در مستعمره سازی نوین ایستاده اند.

 

این استاد حوزه با تأکید بر پیروی از فرمایشات رهبری، خاطرنشان کرد: عده‌ای از السابقون انقلاب با انتخاب مسیر انفعال، دم از ارتباط با آمریکای مستکبر و جنایت کار می‌زنند، این اشخاص مانند مردم پیرو خط ولایت فقیه و رهبری باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد تهاجم فرهنگی غرب و تأکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: این فریضه الهی راه نفوذ دشمن را سد می کند، از این رو مردم انقلابی و حزب الله راه نفوذ دشمن را با تمسک به این فریضه ببندند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده، با اشاره به قوت دفاعی و تسلیحاتی کشور و تأکید بر اهمیت پدافند هوایی در دفاع از کیان ملت ایران، گفت: یکی از دستاورد های نظام اسلامی قدرت بازدارندگی کشور در برابر دشمنان است.

 

وی افزود: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمن برخی از دستاورده های نظامی را در میدان نبرد خواهد دید و آنچه در رزمایش ها مشاهده می کنند بخشی از قدرت نظامی کشور است.

 

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به رزمایش 50 هزار نفری بسیج  با عنوان اقتدار ثارالله، آن را نمایشی از آمادگی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و ادامه داد: این رزمایش پیام آمادگی ملت را به آمریکا و مزدورانش از جمله تکفیری ها و داعش مخابره می کند.

 

وی سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی دادستان کل انقلاب و وحید دستجردی رئیس شهربانی‌ وقت به دست منافقان کوردل را در بخشی از سخنان خود گرامی داشت و بر ادامه راه شهدای انقلاب تأکید کرد./854/201/ب2

ارسال نظرات