۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۸۵۰۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در کردستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در استان کردستان گفت: توسعه و گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی از اولویت های سازمان تبلیغات است که باید در دستور کار قرار بگیرد.
حجت الاسلام مسعود صفي ياري

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان کردستان اظهار داشت: در حال حاضر چهار مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرهای بیجار و قروه در حال فعالیت هستند، که  به دلیل استقبال ویژه دانش آموزان هر کدام از مدارس بیشتر از ظرفیت موجود ثبت نام کرده‌اند.

 

وی تاکید کرد: از شاخصه های اولویت دار این مدارس می توان به حمایت دانش آموزان از این مدارس اشاره کرد که  در برنامه‌های سالانه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی پیش‌بینی شده است که این مدارس در این زمینه ها بسیار موفق عمل نموده‌اند.

 

حجت‌الاسلام صفی‌یاری از شاخص‌های افراد فرهنگی را دغدغه دار بودن آنان ذکر کرد و گفت: باید فعالانه و دغدغه‌مندانه کار کنیم چراکه این توقع از سازمان‌ها به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی که یک نهاد فرهنگی و تبلیغی است بیشتر انتظار می‌رود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: علیرغم سمپاشی‌های اخلاقی و فتنه‌های فرهنگی دشمن، خوشبختانه جوانان ما به معنویت و  مسائل اخلاقی روی خوش نشان داده‌اند که باید برای تقویت و گسترش  این مسایل به مراکز علمی و فرهنگی توجه بیشتری شود.

 

وی تصریح کرد: هدف و اولویت برنامه های فرهنگی این سازمان بر اساس نگاه و تدابیر رهبر معظم انقلاب است که براساس آن توجه بیشتری به نسل جوان می باشد؛ جوانانی که در هجمه فرهنگی دشمنان مورد هدف  واقع شده اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان راه‌اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در استان کردستان را  نیز یکی از سنگرهای مستحکم مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن  عنوان کرد و افزود: همچنین از برنامه های سازمان در راستای تربیت دینی نسل جوان و توسعه و گسترش معارف الهی و دین مداری در جامعه می باشد.

 

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در استان یکی از اساسی‌ترین اقدامات اداره‌کل تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و گسترش معارف الهی و دین مداری در جامعه به‌عنوان ماموریت اصلی این سازمان است.

 

در جنگ نرم و هجمه های فرهنگی جوانان ما مورد هدف هستند


 

وی بیان داشت: راه‌اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی پیش زمینه‌ای برای تربیت دینی نسل جوانی است  که به معنای واقعی در مرکز توجه و مرکز اصلی هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند.


 

حجت الاسلام صفی یاری افزود: سفر رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت معطر سال 88 به استان کردستان اتفاقات بی‌بدیل را در استان رقم زد که تکرار شدنی نیست و نقطه عطفی در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه عرصه فرهنگی و دینی بود و در این راستا برنامه‌ها و فعالیت‌ها منسجمی در سازمان تبلیغات اسلامی اجرا شد که یکی از آن برنامه‌ها راه‌اندازی دبیرستان های علوم و معارف اسلامی بود./872/302/ب3

ارسال نظرات