۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۸۴۷۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

شهدا نقش برجسته‌ای در حفظ ارزش‌های اسلامی و پیروزی نظام اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمود رفیعی نژاد شهدا را دارای نقش برجسته ای در حفظ ارزش های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامیبرشمرد و گفت: خانواده های شهدا نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند مأجور هستند.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با خانواده شهید محمود رفیعی نژاد گفت: خانواده های شهدا سرمایه های نظام هستند و با مدیریت صحیح خانواده و ادامه راه شهدای اسلام در جهاد در راه خدا مشارکت می کنند.

 

حجت الاسلام سروستانی در این دیدار شهدا را دارای نقش برجسته ای در حفظ ارزش های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: خانواده های شهدا نقش بسزایی در ترویج ارزش های اسلامی و تقویت روحیه مبارزه با استبداد و استکبار جهانی دارند و نزد خداوند ماجور هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا با تبعیت از حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در دفاع از ولایت و میهن اسلامی در ان به موفقیت رسیدند و با پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

 

همسر شهید رفیعی نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و هیئت همراه تقدیم شهید به انقلاب اسلامی را از افتخارات خود عنوان کرد.

 

گفتنی است، شهید محمود رفیعی نژاد از شهدای دوران دفاع مقدس محسوب می شوند که 22 مرداد 1360 در رودخانه کارون در منطقه جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد./833/د102/ح

ارسال نظرات