۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۲۸۴۳۳۰
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

رسانه‌ها در انتشار مطالب با هوشمندی عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت د رنشست شورای هماهنگی بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در مدینه منوره خطاب به کارگزاران حج تاکید کرد: با صفا، صمیمیت و همدلی همه امور زائران را پیگیری و تلاش کنید در همه بخش ها بهترین شرایط برای ضیوف الرحمن فراهم شود.
قاضي عسكر

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج از مدینه منوره، سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر اینکه محصول تلاش همه دست اندرکاران، به برگزاری حج به نحو شایسته و خوب منجر شده است افزود: با استفاده از توان و ابتکارمدیریتی و از راه های منطقی مشکلات و نارسایی هایی را که ممکن است بروز کند مرتفع سازید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر، لزوم استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود در کنگره عظیم حج را یادآور شد و براهمیت توجه به علاقه و خواست زائران بعنوان یک ملاک اصلی تاکید کرد.

 

سرپرست حجاج ایرانی خواستار استفاده از قاریان اعزامی به حج بعنوان یک ظرفیت جدی و گرانقدر و برگزاری هرچه جدی تر و با کیفیت تر محافل انس و معرفت شد و اظهار داشت: مطالب و نکات مهم و لازم با استفاده از شیوه های گوناگون به زائران اطلاع رسانی شود.

 

سرپرست حجاج ایرانی همچنین از رسانه ها خواست در انتشار مطالب با هوشمندی عمل کنند.

 

وی افزود: ما آماده پاسخگویی و ارائه توضیح هستیم و از رسانه ها انتظار می رود همراهی و کمک کنند تا حج سال 94 به بهترین وجه برگزار شود.

 

گفتنی است در این نشست مدیران حاضر گزارشی از حوزه های کاری خود ارائه کردند./1330/د102/ی

ارسال نظرات