۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۹۰۸
آیت‌الله خاتمی:

جریان های سیاسی بدانند مصلحت جامعه در حفظ وحدت و آرامش است/ ایران اسلامی هرگز تسلیم سیاست های استکباری نمی شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله خاتمی با بیان این که حمایت از مقاومت اسلامی و ظلم ستیزی فلسفه نظام جمهوری اسلامی است گفت: رمز پیروزی رزمندگان، پیروی از مکتب عاشورا و ظلم ستیزی بوده است و حمایت از مقاومت اسلامی و ظلم ستیزی اساس جمهوری اسلامی است.
آيت الله خاتمي آيت الله سيد احمد خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) شب گذشته در یادواره 58 شهید روستای ورین از توابع شهرستان محلات، با بیان این که ملت ایران اسلامی به خوبی از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کند، گفت: همه به دنبال توافق خوب هستند و توافقی پسندیده است که عزت ایران اسلامی را دنبال کند.

 

در جریان مذاکرات نباید دچار افراط و تفریط شد

آیت‌الله خاتمی با تآکید بر این که خصومت آمریکا و استکبار هرگز نباید از ذهن ها خارج شود، اظهار داشت: در جریان مذاکرات نباید دچار افراط و تفریط شد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که هیچ زمان استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی فراموش شدنی نیست بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان از مظلومان و مسلمین حمایت خواهد کرد.

 

آیت‌الله خاتمی با بیان این که حمایت از مقاومت اسلامی و ظلم ستیزی فلسفه نظام جمهوری اسلامی است گفت: رمز پیروزی رزمندگان پیروی از مکتب عاشورا و ظلم ستیزی بوده است و حمایت از مقاومت اسلامی و ظلم ستیزی اساس جمهوری اسلامی است.

 

هدف استکبار جهانی خوار کردن و ذلت ملت است

آیت‌الله خاتمی با اشاره به این که هدف استکبار جهانی خوار کردن و ذلت ملت است گفت: مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز تسلیم سیاست های استکباری نمی شوند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با پیروی از ارزش های اسلامی و انقلابی و ولایت فقیه خیال خام و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کنند.

 

جریان های اصولگرا و اصلاح طلب بدانند مصلحت در آرامش و وحدت جامعه است

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت فقیه رکنی است که وحدت مسلمین را تضمین می کند تصریح کرد: جریان های اصولگرا و اصلاح طلب بدانند مصلحت همه در آرامش و وحدت جامعه است.

 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی امانت شهیدان است خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس و وکلای ملت و بر اساس خواسته ملت انتخاب می شوند و باید به واقع وکیل ملت و تنها خدمتگزار مردم باشند.

 

پیروان خط امام از شعار پرهیز و استدلالی حرف می زنند

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تآکید بر این که نامزد های نمایندگان مجلس باید واقعیت ها را برای مردم بازگو کنند و در برابر ملت صادق باشند، تصریح کرد: پیروان خط امام از شعار پرهیز و استدلالی حرف می زنند.

 

ولایت مداری نماد حرکت در مسیر امام زمان (عج)

امام جمعه موقت تهران ولایت مداری را نماد حرکت در مسیر امام زمان (عج) دانست و اظهار کرد: ویژگی های اصلی برای منتظران واقعی حضرت ولی عصر(ع) وفاداری به دین پیروی از ولایت فقیه است.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: امروز عظمت نظام جمهوری اسلام را مرهون ایثارگری شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و رشادت شهدای عزیز باید به عنوان یک الگوی برای مردم و مسؤولین باشد. /842/پ201/ج

 

ارسال نظرات