۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳
کد خبر: ۲۸۳۵۸۳
نماینده مردم نور در مجلس تأکید کرد؛

عدم وادادگی در برابر توافق هسته ای وظیفه مهم دولت و مجلس/ آمریکا به دنبال تسخیر باورهای ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ فیاضی با اشاره به این که نیاز است تا بصیرت بیشتر در مواجهه با توافق هسته ای صورت گیرد، گفت: عدم وادادگی در برابر سیاست هایی که ممکن است در غالب توافق به ملت ایران تحمیل شود جزء وظایف مهم دولت و مجلس است.
فياضي

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به توافق هسته ای اظهارداشت: در زمینه وظایف دولت و مجلس یا به عبارتی دولت و ملت در این برهه از زمان با توجه به مذاکرات هسته ای و توافقات تنظیم شده پرهیز از دوگانگی و دودستگی امری ضروری و مهم است.


وی با بیان این که جلوگیری از اختلاف در بدنه ملت ایران وظیفه ای اساسی است، بیان داشت: دولت و مجلس در این راستا باید کوشا باشند و تلاش های شایسته ای را در خصوص انجام وظایف و رسالت خود انجام دهند.


فیاضی با اشاره به این که نیاز است تا بصیرت بیشتر در مواجهه با توافق هسته ای صورت گیرد، تصریح کرد: عدم وادادگی در برابر سیاست هایی که ممکن است در غالب توافق به ملت ایران تحمیل شود جزو وظایف مهم دولت و مجلس است.


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: اصل توافق چیز خوبی است که باید امیدوار باشیم آورده شایسته همراه با عزت و اقتدار برای کشور ما داشته باشد و به این اصل مهم توجه کنیم که آمریکا به دنبال آورده خودش است.


وی با تاکید بر این که آمریکا از پیگیری جریان توافق به دنبال گسترش نفوذ خود در منطقه است، گفت: به ویژه آن ها به دنبال کشور ایران هستند که 35 سال توانایی نفوذ در آن را نداشتند و پایگاه خود را در این کشور از دست دادند.


فیاضی خاطرنشان کرد: آمریکا تمایل دارد در سایه و واسطه این اقدام نفوذ خود را آغاز کرده و گسترش دهد که همگان باید هوشیاری و مراقب شایسته ای در این خصوص داشته باشند.


نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان این که به طور یقین فضای امروز جامعه اجازه نفوذ سیاسی و اقتصادی به آمریکا نمی دهد، گفت: آمریکا با همین حرکت مقدماتی خود به دنبال تعقیب اهداف و حداقل نفوذ معنوی در جامعه ایران است.


وی با اشاره به این که آمریکا به دنبال تسخیر باورهای ملت ایران است، بیان داشت: قفل زدایی از حضور در میان جامعه ایران یکی از هدف ها و سیاست های آمریکا است که برای تحقق آن تلاش می کند.


فیاضی تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم در برابر هرگونه خطر نفوذ مراقبت کرده و هشدارهای لازم را بدهیم که مقاومت و ایستادگی ارزنده در این عرصه از وظایف مهم دولت و ملت است که باید به بهترین نحو ممکن پیگیری شود./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات