۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۳۶۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان با اقدامات نابجا زمینه نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن را فراهم نکنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مسؤولان نباید با اظهار نظر و اقدامات نادرست زمینه نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن به کشور را فراهم کنند.
آمريکا و انگليس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام قاسم قلی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران شب گذشته در مراسمی که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) در این شهرستان برگزار شد، به سیره سیاسی زندگی این امام همام اشاره و اظهار داشت: هدف مأمون از پیشنهاد ولایت عهدی، ایجاد اختلاف میان دوستان امام و خاموش کردن قیام شیعیان و کسب وجهه برای خود بود.

 

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مهمانان مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: بار دیگر بزرگ دیده‌بان انقلاب با رصد هوشمندانه، از توطئه جدید آمریکا پرده برداشت و نقشه دشمن را افشا کرد.

 

حجت الاسلام قلی زاده با اشاره به سخن رهبر انقلاب که فرمودند من اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا در ایران را نمی‌دهم، تاکید کرد: ما و همه ملت ایران نیز به پیروی از رهبری اعلام می‌کنیم ما هم به آمریکا اجازه نفوذ در ایران را نمی‌دهیم.

 

وی با بیان این که این سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: مسؤولان نباید با اظهار نظر و اقدامات زمینه نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن به کشور را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام قلی زاده هدف آمریکا از تعامل با ایران را برای نفوذ سیاسی در کشور، ایجاد اختلاف میان مردم و تخریب چهره انقلابی ملت ایران اعلام کرد و افزود: مسؤولان مراقبت کنند دشمن ایجاد اختلاف نکند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ما با وحدت و همدلی گوش به‌فرمان ولی فقیه هستند، خاطرنشان کرد: زمانی‌که همه با هم باشیم آمریکا نمی تواند هیچ تحرکی داشته باشد.

 

وی آمریکا را دشمن درجه یک ملت ایران دانست و با تأکید براین که این کشور مستکبر در تاریخ حکومت خود همواره در پی سوء استفاده و اشغال کشورها بوده است، بیان داشت: ملت ایران هیچ اعتمادی به دولتمردان آمریکایی ندارد، چون کارنامه آنها علیه ملت ما سرشار از دروغ، نیرنگ و ظلم است.

 

حجت الاسلام قلی زاده، استکبار ستیزی را مهم ترین شعار و رویکرد ملت ایران دانست و با بیان این که توافق هسته ای نمی تواند بهانه ای برای روی خوش نشان دادن ملت ایران به آمریکایی ها باشد، افزود: جنایت ها و ظلم هایی که آمریکایی ها علیه ملت ایران در 36 سال گذشته انجام دادند به هیچ عنوان قابل اغماض و فراموش شدنی نخواهد بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، آمریکا را بزرگترین حامی تروریست در دنیا معرفی کرد و با بیان این که بحران های امروز خاورمیانه نتیجه سیاست های غلط آمریکایی ها در منطقه است، تصریح کرد: این کشور مستکبر برای تأمین منافع خود و رژیم صهیونیستی همه کشورهای اسلامی را به آشوب کشیده است.

 

وی با اشاره به این که ملت های مظلوم عراق، سوریه، افغانستان، بحرین و یمن به دلیل سیاست های مستکبرانه آمریکایی ها در خاورمیانه در بدترین شرایط ممکن به سر می برند، بیان داشت: متأسفانه سازمان های به اصطلاح حقوق بشری نیز در برابر این جنایت های آشکار زبان به دهان گرفته اند، چون مجری سیاست های آمریکایی ها هستند.

 

حجت الاغسلام قلی زاده در ادامه سخنان خود به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران اشاره کرد و با بیان این که کارنامه این روباه پیر نیز همواره علیه ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان ما نباید از لبخندهای مقامات آمریکایی و انگلیسی ذوق زده شوند، چون این دو کشور عامل بسیاری از مشکلات و بحران های کشور در مقاطع مختلف انقلاب بوده اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان مراقب باشد در دام لبخندهای فریبکارانه آمریکا و انگلیس گرفتار نشوند، بیان داشت: به حتم این دو کشور تنها در پی نفوذ و دخالت در امور کشورمان هستند، اما مقام معظم رهبری با هدایت های عالمانه خود این توطئه جدید دشمنان را برملا کردند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشور دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه دفع توطئه های دشمنان وحدت و همدلی در سایه رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات