۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۸۲۵۴۷
نماینده مردم شهرضا در مجلس:

معاندان در مسیر توافق هسته ای اشکال ایجاد می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، گفت: اطاله روند بررسی پرونده های کارآفرینان در روند تأسیس کارخانجات سبب دلسردی برخی و نیز زیان های اقتصادی می‌شود و این در حالی است که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نیازمند حضور کارآفرینان هستیم.
عوض حيدر پور نماينده مردم شهرضا در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عوض حیدرپور، نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیری مبنی بر تسهیل واگذاری وام های بانکی به کارآفرینان عنوان کرد: اعطاء تسهیلات به افرادی که می خواهند به اقتصاد و صنعت کشور کمک کنند ضروری است و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

وی اذعان کرد: سند برجام موافقان و مخالفانی دارد، اما برخی افراد با عناد و دشمنی درباره آن سخن می گویند و رهبر معظم انقلاب نیز در برابر این افراد ایستادگی کردند.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس اظهار کرد: به عقیده ما طرح برجام در مجلس لازم نبود، زیرا این مسأله یک اقدام بلند مدت است، اما از آنجا که آمریکایی ها سخن از طرح آن در کنگره به میان آوردند، مسأله طرح برجام در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

 

حیدرپور تصریح کرد: هر گونه بازدید از مراکز نظامی و نحوه انجام آن منوط به تصمیم رهبر معظم انقلاب، به عنوان فرمانده کل قوا قرار دارد.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: اطاله روند بررسی پرونده های کارآفرینان در روند تأسیس کارخانجات سبب دلسردی برخی و نیز زیان های اقتصادی می شود و این در حالی است که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نیازمند حضور کارآفرینان هستیم.

 

حیدرپور کارشکنی در روند تأسیس کارخانجات را اقدامی غیر قابل توجیه برشمرد و افزود: 50 درصد از آسیب های کارآفرینان مربوط به اهمال برخی ادارت در روند بررسی پرونده های کارآفرینی است./868/پ202/ح

ارسال نظرات