۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۲۸۲۲۹۴

وجود 17 بقعه متبرکه در شهرضا

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا خبر از وجود 17 بقعه متبرکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 8 بقعه متعلق به امامزادگان، 8 بقعه متعلق به سادات جلیل القدر و یک بقعه قدمگاه یا نظرگاه است.
بقاع متبرکه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا شب گذشته در مراسم ویژه روز امامزادگان این شهرستان که در آستانه امامزاده علی اکبر این شهرستان برگزار شد، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان شهرضا از بهترین پایگاه های فرهنگی این شهرستان هستند که در مناسبت های مختلف برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی را برگزار می کنند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به نام گذاری سال 94 تحت عنوان دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که برای ویژه برنامه روز امامزادگان در این شهرستان انجام شده، وحدت و همراهی خدام، متولیان و هیأت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان در برگزاری مراسم است.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا برگزاری مشترک برنامه های فرهنگی با مشارکت اعضای هیأت امنا، متولیان و خدام امامزادگان این شهرستان را اقدامی ابتکاری برای نمایش همدلی و هم زبانی در سطح شهرستان دانست و افزود: این اقدام به عنوان رویه ای ابتکاری و برای نخستیم بار در شهرضا اجرا شده است.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی، خبر از وجود 17 بقعه متبرکه در این شهرستان داد و افزود: از این تعداد 8 بقعه متعلق به امامزادگان، 8 بقعه متعلق به سادات جلیل القدر و یک بقعه قدمگاه یا نظرگاه است.

 

 

به گزارش رسا، آستانه مقدس امامزاده علی اکبر، در روستایی به همین نام و در 15 کیلومتری شهرضا قرار دارد./868/پ203/ب4

ارسال نظرات