۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۸۱۳۳۷

استقبال شرکت کنندگان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت از نرم افزار مفتاح

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار «مفتاح» با داشتن بیش از 70 هزار عنوان پرسش و پاسخ مورد استقبال شرکت کنندگان اجلاس مجمع جهانی دوستداران اهل بیت (ع) قرار گرفت.
ششمين اجلاس مجمع عمومي مجمع اهل بيت(ع)

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچی مسؤول دفتر اداره کل فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از وجود آثار ارزشمند و فاخر محصولات نرم افزاری  در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) خبر داد و گفت: این مجموعه نرم افزاری به درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی ترجمه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نرم افزار «پیشوایان هدایت» در هفت زبان برای نرم افزار ویندوزی و سه زبان برای نرم افزار اندرویدی ترجمه شده است.

 

مسؤول اداره کل اطلاعات و اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به نرم افزار «مفتاح» در این غرفه گفت: این نرم افزار پرسش و پاسخ برای نخستین بار در جهان تشیع و با داشتن بیش از 70 هزار پرسش و پاسخ و در پنج زبان، ترکی، عربی، استامبولی، انگلیسی و فارسی ترجمه شده است.

 

حجت الاسلام زعفرانچی با اشاره به استقبال فراوان شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: با دریافت شماره ایمیل شرکت کنندگان در اجلاس بعد از پایان اجلاس این نرم افزار برای آنها ارسال خواهد شد.

 

وی در ادامه صحبت های خود افزود: تنها در روز نخست اجلاس بالغ بر دویست نفر برای دریافت این نرم افزار ثبت نام کردند و این افراد تنها  یک سوم مهمان های شرکت کننده در اجلاس  مجمع جهانی اهل بیت (ع) هستند./818/ت302/ب4

ارسال نظرات