۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۸۰۹۱۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی:

دختران به سیره حضرت معصومه تمسک کنند

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام مسعود نیا، گفت: دختران جوان با تسمک به سیره و روش این بانوی بزرگوار می توانند در زندگی دنیوی موفق عمل کنند و ره توشه اخروی خود را ببندند.
حجت الاسلام مختار مسعودنيا، مدير استاني حوزه علميه خواهران آذربايجان‌شرقي

حجت الاسلام مختار مسعود نیا، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک روز ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: دختران ایرانی حضرت معصومه(س) را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

 

وی دختران را در حقیقت مادران آینده جامعه خواند و تصریح کرد: توجه به مسائل دختران و اهمیت دادن به این قشر از جامعه در حقیقت یک برنامه ریزی برای آینده جامعه است، چرا که این دختران هستند که مادارن آینده جامعه یه شمار می رودند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب بیان داشت: طیف دختران جامعه بیشترین هدف این تهاجم فرهنگی غرب علیه جامعه ایرانی، اسلامی است، بیشترین آسیب متوجه طیف دختران است.

 

وی حضرت معصومه(س) را سرمشق و الگوی مناسب دختران جوان خواند و تصریح کرد: دختران جوان با تسمک به سیره و روش این بانوی بزرگوار می توانند در زندگی دنیوی موفق عمل کنند و ره توشه اخروی خود را به ببندند.

 

حجت الاسلام مسعود نیا با اشاره به فضائل و کرامات حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: ایشان در علم و عمل در جایگاه والایی قرار دارد به طوری که مخاطب معصوم(ع) قرار می گیرید و حضرت امام کاظم(ع) می فرماید« فداها ابو ها».

 

وی تأکید کرد: ایشان کریمه اهل بیت(ع) است، اولیاء الهی منشاء کرامات و عنایاتی بوده‌اند، این نتیجه آثار یک عمر اخلاص و وارستگی آن‌ها است، از گذشته ، آستانِ قدس فاطمه معصومه(س) منشاء هزاران کرامت و عنایت ربّانی بوده است.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: هر قشری آسیب های خاص خود را دارد، خواهران نیز از آسیب هایی چون معاصی زبانی، غیبت و دیگر موارد خود را حفظ کنند./854/ت302/ب

ارسال نظرات