۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۸۰۵۹۹
در اردوگاه الغدیر فارس؛

دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود این حوزه خبر داد و گفت: این دوره در اردوگاه الغدیر در شهر خان زنیان از شهرهای استان فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضا خدري، مدير حوزه‌هاي علميه استان بوشهر
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، به برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود این حوزه به مدت چهار روز اشاره کرد و گفت: این دوره ویژه کسانی بود که در آزمون ورودی حوزه علمیه و مصاحبه پس از آزمون توانستند امتیاز قبولی را کسب کنند.
 
وی با بیان این‌که تعداد 200 نفر در این دوره شرکت کردند، ابراز داشت: این دوره در اردوگاه الغدیر در شهر خان زنیان از شهرهای استان فارس برگزار شد.
 
حجت الاسلام خدری با بیان این که دوره میثاق طلبگی با حضور اساتید اخلاق و مشاور برگزار شد، به برنامه های آن اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه قرآنی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و خصوصی و برنامه های ورزشی و سایر برنامه های متنوع تفریحی از جمله برنامه های این دوره بود.
 
 مدیر حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه، الزامات طلبگی و شیوه تحصیل در حوزه عنوان کرد./833/ت303/ی
 
ارسال نظرات