۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۸۰۰۸۱
کارشناس مهدویت:

ظهور امام زمان به معنای نزول تمام خیرات و برکات الهی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مهدویت ظهور امام زمان(عج) را به معنای نزول تمامی خیرات و برکات الهی در جامعه انسانی دانست و گفت: خداوند از بدو خلقت تاکنون عطایای زیادی به عالم انسانی انجام داده است، اما حضرت حجت(عج) اتمام همه معارف و خیرات و مبراتی است که تاکنون نازل شده است.
ظهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد موسوی، کارشناس مسائل دینی و متخصص مهدویت، پیش از ظهر امروز چهارشنبه در سلسله مباحث مهدویت شهرستان شهرضا که در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه را مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: هر نهاد اجرایی در حکومت اسلامی مسؤول اجرای بخشی از تعالیم دینی در جامعه است و ترویج فرهنگ مهدویت در رأس آن قرار دارد.

 

وی در ادامه ظهور امام زمان(عج) را به معنای نزول تمامی خیرات و برکات الهی در جامعه انسانی دانست و تصریح کرد: خداوند از بدو خلقت تاکنون عطایای زیادی به عالم انسانی انجام داده است، اما حضرت حجت(عج) اتمام همه معارف و خیرات و مبراتی است که تاکنون نازل شده است.

 

کارشناس مسائل دینی پایبندی به تعالیم دینی در دوران آخرالزمان را مستلزم استعانت از ذوات مقدس ائمه(ع) و آموختن این تعالیم دانست و تأکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسلمانان در دوران غیبت فراگیری علوم اهل بیت(ع) و مجاهدت برای نشر آنها است.

 

حجت السلام موسوی دنیازدگی و دوری از تعالیم دینی را در تعارض آشکار با فرهنگ مهدویت دانست و گفت: یک منتظر واقعی اهل دنیا هست، اما دنیا زده نیست و تمام تلاش او در دنیا اندوختن زاد و توشه برای عالم اخرت و حیات پس از مرگ است.

 

وی تأکید کرد: منتتظران واقعی ظهور امام زمان(عج) تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا به هر وسیله ممکن بخش بیشتری از فرهنگ اصیل اسلامی به مناطق دنیا و به گوش انسان‌های بیشتری برسد تا به این وسیله زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنند./939/پ203/ح

ارسال نظرات