۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۹۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کارآمدی نظام در سایه جهاد علمی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جهاد علمی موجب پیشرفت جامعه و حفظ استقلال همه جانبه کشور می شود، گفت: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در سایه جهاد علمی و پیشرفت علمی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز، 16 مرداد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان که در مصلای الغدیر خرم‌آباد دایر است، گفت: جهاد علمی از مسائلی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

 

وی با بیان این که جهاد علمی موجب حفظ استقلال همه جانبه کشور می شود، افزود: جامعه امروز نیازمند جهاد علمی و فعالیت‌های پر شتاب علمی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در بخش پیشرفت علمی نقش بسزایی دارد که باید تلاش کرد این نقش پر رنگ تر شود.

 

وی در ادامه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در سایه جهاد علمی و پیشرفت علمی دانست و اظهار داشت: ما نباید بگذاریم که شتاب علمی کشور کند شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از فعالیت‌های پژوهشی و علمی، خلاقیت‌ها، ابتکار، نوآوری، فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: عملکرد این نهاد تاکنون مطلوب بوده است.

 

وی یادآور شد: از جهاد دانشگاهی لرستان انتظار داریم که بتواند همگام با مراکز جهاد دانشگاهی کشور، به سرعت خلاقیت، نوآوری و پژوهش‌های تولید محور مورد نیاز جامعه را دنبال کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که ما باید به‌عنوان یک نظام کارآمد علمی در دنیا مطرح شویم، افزود: جهاد دانشگاهی می تواند با جذب افراد متخصص، صاحب‌نظر، کاردان و کارشناس در اقتصاد کشور سهیم باشد.

 

وی بیان داشت: این نهاد باید با استفاده از ظرفیت‌های استان، نیروی انسانی خلاق استان و از توانمندی‌های استان در جهت جهاد علمی استفاده کند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات