۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۷۸۷۹۸
امام جمعه شهر نیمور:

هیچ منطقی جنایات آل سعود را توجیه نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر نیمور گفت: اگر چه سازمان های بین المللی با عدم انجام رسالت خود، به آل سعود کمک می کنند، اما با استقامت و پایداری مردم یمن، شاهد شکست عربستان خواهیم بود.
خجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی، امام جمعه شهر نیمور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: اقدامات عربستان نه تنها به دور از آموزه های اسلامی است بلکه ددمنشانه و غیر انسانی و شبیه به جنایات صهیونیست ها در غزه است؛ این جنایات موجب متحد شدن مردم یمن شده است.

 

وی با اشاره به این که در تجاوز به مردم یمن، ناجوانمردی آل سعود مشهود است، گفت: یمن یک کشور اسلامی عربی با سابقه مذهبی، تاریخی و دینی و تمدنی کهن است.

 

امام جمعه شهر نیمور افزود: اگر چه عربستان به صورت مباشرتی به سرکوب مردم یمن می پردازد، اما واقعیت امر حمله نیابتی آل سعود به یمن است و شاهد قهر یمن از سوی استکبار جهانی و صهیونیست هستیم.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که عامل اصلی تجاوز به یمن، آمریکا، صهیونیست و تفکر تکفیری است گفت: آل سعود مردم یمن را مظلومانه به شهادت می رساند و زیر ساخت های این کشور عربی اسلامی را تخریب می کند و این در حالی است که آل سعود هیچ موفقیتی نتوانسته کسب کند.

 

امام جمعه شهر نیمور با تأکید بر این که آل سعود بیش از پیش مورد نفرت افکار عمومی جهان قرار گرفته است، گفت: عربستان در باتلاقی گرفتار شده است که هیچ منطقی نمی تواند جنایات آل سعود را توجیه کند.

 

این استاد دانشگاه با یادآوری کینه و دشمنی آل سعود و تجاوز هوایی به مردم بی دفاع یمن، گفت: رییس جمهوری که از کشورش رانده شده است و مردم یمن او را به عنوان رییس جمهور قبول ندارند، با متوسل شدن به آل سعود، بهانه ای در دست این رژیم جنایتکار قرار داده اند تا با قیمت ریختن خون مردم یمن، او را به جایگاه ابتدایی اش بازگردانند.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که عربستان با دستان خود گور خود را می کند، گفت: جای تأسف است از این که بخواهیم عنوان کنیم یک کشور اسلامی به یمن حمله نیابتی داشته است که پشت صحنه آن، صهیونیست ها، گروه های تکفیری و داعش هستند و از این وضعیت سود می برند.

 

امام جمعه شهر نیور پیروز نهایی این نبرد نابرابر را مردم مظلوم و مسلمان کشور یمن دانست و افزود: اگر چه سازمان های بین المللی با عدم انجام رسالت خود، به آل سعود کمک می کنند، اما با استقامت و پایداری مردم یمن، شاهد شکست عربستان خواهیم بود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات