۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۷۸۶۹۹
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اهواز خبر داد؛

پذیرش 35 طلبه در مدرسه حضرت ولی عصر اهواز همزمان با سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به مصاحبه با متقاضیان نام نویسی در این حوزه از پذیرش 35 طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در میان مدارس سفیران کشور رتبه ششم را دارد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت وليعصر اهواز

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که براساس آمار مرکز مدیریت، این حوزه علمیه به عنوان نخستین در تعداد ثبت نام شدگان آزمون است، ادامه داد: مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در میان مدارس سفیران کشور رتبه ششم مدارس را در این زمینه دارد.

 

وی با اشاره به این که مصاحبه با نفرات برتر در آزمون های ورودی انجام شده است، ابراز داشت: مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز برای سال تحصیلی 95-94 از میان واجدین شرایط 35 نفر را انتخاب و گزینش می کند.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر نقش قرآن کریم در تحکیم استعداد و اعتقاد طلاب تصریح کرد: در طول تاریخ مشاهده شده کسانی که با قرآن مأنوس می شوند به یقین به آرامشی توأم با معنویت دست پیدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خویش به تبلیغ دینی تأکید ویژه دارند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تأکیداتی که پیرامون امر تبلیغ داشته‌اند، خواهان گسترش فرهنگ تبلیغی در جامعه هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز افزود: با وجود تأکید و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه سفیران هدایت کار خود را آغاز و خوشبختانه تاکنون به مدارج علمی بالایی دست یافته است./9453/ت302/ح

ارسال نظرات