۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۸۰۷۷
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری کشور را به موفقیت می‌رساند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف، گفت: در شرایط کنونی باید از انقلاب و نظام حمایت کرد که این حمایت نیز با توجه به رهنمودهای رهبری محقق می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين حجت الاسلام و المسلمين عابديني، نماينده لي فقيه در قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، ضمن اشاره به فرارسیدن مناسبت روز اهدای خون با ترغیب مردم به اهدای خون اظهار داشت: بسیاری از افراد هستند که مبتلا به بیماری‌ها بوده و به خون اهدایی از سوی دیگر هموطنان نیاز دارند که مطلوب است در این امر خداپسندانه که مانند مجاهدت می‌باشد شرکت کنند.ب

 

وی افزود: مجاهدت مردم در این عرصه اهدای خون، نیاز بیماران به فرآورده‌های خونی که از دغدغه‌های درمانی در کشور است برطرف می‌شود.

 

این استاد اخلاق با اشاره به تأکیدات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: توجه به ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر توانمندی‌های جوانان می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بی‌تردید حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌تواند موفقیت اقتصادی و موفقیت در عرصه‌های دیگر را رقم بزند.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به جنایت‌های آمریکا در کشورهای مختلف یادآور شد: جنایت آمریکایی‌ها که با بمباران اتمی هیروشیما و چند شهر دیگر ژاپن به وقوع پیوست هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، چرا که آمریکایی‌ها در آن جنایت با سلاح کشتار جمعی بمب اتم، مردم بی‌گناه را اعم از کودک و پیر و جوان یکجا قتل‌عام کردند و این حرکت ناجوانمردانه سال‌های سال بر افکار عمومی نقش بسته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اوضاع منطقه تأکید کرد: با توجه به سیاست‌های دشمنان و ظلمی که امروز به مردم بحرین، یمن و همچنین محور مقاومت می‌شود، باید در مسیر کمک به مسلمانان دیگر برآمده و با بهره‌گیری از آیات قرآن که همیشه مؤمنان را به دستگیری از دیگر همنوعان تشویق می‌کند، در مسیر رسالت یک مسلمان که همان کمک به همنوعان است گام برداریم.

 

وی یادآور شد: جنایت‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی در غرب آسیا محکوم به شکست بوده و هیچ توجیهی ندارد، چرا که امروز برخی به نمایندگی از کشورهای استکباری، به مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی هجوم آورده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید از انقلاب و نظام حمایت کرد که این حمایت نیز با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای رهبری محقق می‌شود.

 

وی ضمن اشاره به سالگرد نهضت مشروطه یادآور شد: تاریخ مشروطه سراسر درس عبرت برای نسل امروز و آیندگان است، چرا که امروز در این واقعه تاریخی اتفاقاتی افتاد که باید از سوی رسانه‌ها و محققان مورد تحلیل قرار گیرد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: سه مجتهد تأثیرگذار در جریان مشروطه شیخ‌فضل‌الله نوری، آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله بهبهانی بودند که تلاش زیادی را برای به بار نشستن مشروطه برجای گذاشتند، اما دست آخر، دشمنان انقلاب مشروطه را به نام خود مصادره کردند و این نیز از جمله نیرنگ‌های انگلیسی‌ها بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: دشمنان با حیله و فریب، شیخ فضل‌الله نوری را دار زده و علمای دیگر از جمله بهبهانی را در خانه‌اش ساکت کردند تا با جهل مردم و شادی عموم، رضاخان نیز بر سر کار بیاید و این مسائل باید عبرت‌هایی باشد که از آنها درس بگیریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مسیر صحیح را ترسیم فرمودند تا از مسیر انقلاب خارج نشده و آسیبی به مردم و نظام نرسد و امروز باید مسائل مرتبط با مشروطه را در مراسم مختلف برای مردم بازگو کرد تا از تاریخ عبرت و درس بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ضمن اشاره به جنایت‌های که از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد: هر چه بدی در عالم است در وجود فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه جمع شده چرا که این فرد در دوران صدام از وی حمایت کرده و افزون بر حمایت از منافقان، هواپیمای زیادی برای کشتار مردم به صدام فروخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: فابیوس با حمایت خود از منافقان موجب شد تا 17 هزار نخبه در کشور به شهادت رسیده و با ورود خون‌های آلوده به ویروس ایدز به کشورمان، امروز شاهد میزبانی از این فرد هستیم که مورد حمایت صهیونیست‌ها و داعش است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: مسؤولان نباید دیوار بی‌اعتمادی بین ما و دشمن را بردارند، چرا که اگر این اتفاق بیفتد به جایی می‌رسیم که دیگر فرق بین خوب و بد را نخواهیم فهمید. مسئولان باید دقت کنند که اگر برای رفع مشکلات مذاکره می‌کنند، حداقل به روی دشمن لبخند نزنند.

 

امام جمعه قزوین در پایان یاد سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی را که سالگرد شهادت این شهید 15 مردادماه است را گرامی داشته و بر بهره‌گیری از شخصیت این شهید والامقام توسط جوانان و مسئولان تأکید کرد./955/پ201/ب4

ارسال نظرات