۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۷۷۴۵۴
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات:

شعار «ما نمی‎‌توانیم» مغایر با اهداف انقلاب و تمدن نوین اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: برخی گروه‌های مخالف جریان‌ساز دنبال ترویج شعار ما بدون غرب نمی‌توانیم هستند، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم سبب از دست رفتن خودباوری آنها شده و این مغایر اهداف انقلاب در راستای تمدن نوین اسلامی است.
نخستين هفته علمي تمدن نوين اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجید منعمی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات امروز در نشست خبری اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: امروز ما در جنگ نرم با همه ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به سر می‌بریم، مقام معظم رهبری در 14 پیام نوروزی خود به بحث اقتصاد اشاره داشتند که این اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: استکبار برای مقابله با الگوی ایرانی اسلامی جنگ روانی، فرهنگی و اقتصادی را در اولویت خود قرار داده است تا اجازه ندهد که ما به خودباوری برسیم.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد: مذاکرات هسته‌ای ذیل جنگ نرم قرار داد که خود ذیل قدرت نرم تعریف می‌شود که به دنبال تغییر در افکار است که نظام سلطه نیز در این زمینه بسیار قوی عمل می‌کند.

 

منعمی با اشاره به این‌که برخی گروه‌های مخالف جریان‌ساز دنبال ترویج شعار ما بدون غرب نمی‌توانیم هستند، اظهار داشت: ایجاد یاس و ناامیدی در مردم سبب از دست رفتن خودباوری آنها شده و ما نمی‌توانیم به تمدن نوین اسلامی که از اهداف انقلاب است دست یابیم.

 

وی افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری امروز تحریم‌ها تنها گزینه در دست غرب است و گزینه نظامی تنها یک بلوف است  و تنها راه مقابله با دشمن کار و ابتکار است این منطق و الگوی ایرانی اسلامی است، اگر بخواهیم به دولت و تمدن اسلامی برسیم باید به این سمت حرکت کنیم.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بیان داشت: ارتباط صنعت و دانشگاه در موضوع اقتصاد مقاومتی نادیده گرفته شده است، متأسفانه شعار اقتصاد مقاومتی صرفا به شکل شعار باقی مانده در حالی که باید به شکل عملیاتی اجرایی شود.

 

منعمی گفت: از قوای سه‌گانه انتظار می‌رود که در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی وارد شده و این را در همه دستگاه‌ها گسترش دهند، دولت باید برخی جریان‎‌سازی‌ها را کنترل کند نه این‌که خود مولد برخی جریان‌سازی‌ها شود.

 

 وی با اشاره به این که انتظار دانشجویان است که مسؤولان امر پاسخگو باشند، گفت:  اخیرا یکی از مسؤولان دانشگاه آزاد بابل در چهارچوب قانونی موضوعی را مطرح و مطالبه کردند و مسؤول دیگری در دانشگاه از ایشان شکایت کردند که این خلاف گفتمان آزاد دانشگاه است از این مسؤول می‌خواهیم که توضیح دهند که داستان چه بوده اگر هم اشتباه کرده عذرخواهی کند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که در برابر برخورد تند دانشجوی انقلابی آقایان واکنش تند نشان ندهند توقع ما این است که مسؤولان در همه قوا این موضوع را بر خود فرض کنند که در دانشگاه‌ها حضور داشته و پاسخ‌گو باشند./807/پ202/ح

ارسال نظرات