۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۷۷۳۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

گفتمان انقلاب به الگویی برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی خواهان جهان است.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع ستاد نماز جمعه شهر چمستان با بیان این که انقلاب اسلامی با آن همه سختی و از میان آن همه دشمنی ها و تهدیدات به پیروزی رسید، گفت: دشمنی با ما حد و مرز نداشته و دشمنان همواره در مسیر کارشکنی در برابر نظام اسلامی گام برداشتند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای تضمین ماندگاری، استواری و استحکام نظام اسلامی بود که امام راحل دستور برگزاشری نمازجمعه را دادند، بیان داشت: پاس داشتن از همه ارزش های نظام اسلامی به عنوان منبع قدرت فرهنگی و اعتقادی و تنویر کننده افکار عمومی از اصول و لوازم اصلی پیشبرد آن بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر، بینش و نگرش الهی و والای خود دستور برگزاری نمازجمعه را دادند که عاملی قوام بخش و استمراردهنده اهداف و آرمان های نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: نماز جمعه ظرفیت های ارزنده و گرانقدری داشته که باید از برکات و ثمرات ارزشمند آن به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است بهره گیری شود.

 

امام جمعه چمستان با گرامی داشت سالروز نخستین اقامه نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بهره گیری از ظرفیت های نمازجمعه تعالی بخش اهداف نظام اسلامی بوده که آن را توسعه و گسترش می دهد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: پس از اقامه نخستین نمازجمعه کشور کسی تصور نمی کرد به سرعت این شبکه سیاسی عبادی به نحوی شایسته و ارزشمند گسترش و دامنه پیدا کند.

 

وی با بیان این که این شجره طیبه امروز به نحوی شایسته گسترش پیدا کرده است، گفت: نمازجمعه پس از سی و پنج سال در بیش از هشتصد پایگاه در سراسر کشور دایر است که طنین روح نواز ذکر الهی و عطر باورها و اعتقادات پاک و ناب توحیدی مردم مسلمان در تریبون رسمی و مقدس پراکنده می شود.

 

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: نمازجمعه به عنوان کانون مهم قدرت و تأثیر گذاری نظام اسلامی تبدیل شده است که باید استفاده شایسته از آن داشته باشیم که برکات بسیاری دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: پایگاه نمازجمعه هر هفته مردم را به یاد زحمات و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی انداخته و این امر سبب شد تا مردم در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی با بصیرت و روحیه ای شایسته قدم بردارند که دشمنان جرات نگاه چپ به کشور و خاک عزیزمان را ندارند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات