۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۷۷۳۵۱
معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر:

دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه طلاب جدیدالورود خبر داد و گفت: این دوره ویژه کسانی است که در آزمون ورودی حوزه علمیه و مصاحبه پس از آزمون توانسته اند امتیاز قبولی را کسب کنند.
ميثاق طلبگي

حجت الاسلام علی آذرشب، معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، از برگزاری دوره میثاق طلبگی خبر داد و گفت: این دوره ویژه کسانی است که در آزمون ورودی حوزه علمیه و مصاحبه پس از آزمون توانسته اند امتیاز قبولی را کسب کنند.

 

وی تعداد افراد شرکت کننده در این دوره را 200 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این دوره در اردوگاه الغدیر در شهر خان زنیان از شهرهای استان فارس برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام آذرشب با بیان این که دوره میثاق طلبگی با حضور اساتید اخلاق و مشاور برگزار خواهد شد، به برنامه های آن شاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، برنامه قرآنی، جلسات بصیرتی و سیاسی، برگزاری جلسات درس اخلاق و مشاوره عمومی و خصوصی و برنامه های ورزشی و سایر برنامه های متنوع تفریحی از جمله برنامه های این دوره است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دوره میثاق طلبگی به مدت چهار روز از شنبه 10 مرداد تا چهارشنبه 14 مرداد برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه، الزامات طلبگی و شیوه تحصیل در حوزه عنوان کرد./833/ت303/ح

ارسال نظرات