۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۷۷۳۲۱
واکنش آیت الله خاتمی به یاوه گویی دولتمردان آمریکایی:

آمریکایی ها ممکن است بتوانند وارد کشور شوند اما رفتن شان با تابوت خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران هدف مستقیم دشمن از تبلیغات رسانه ای در خصوص توافق هسته ای را دو قطبی کردن جامعه و سلطه بر کشور دانست و در واکنش به یاوه گویی های دولتمردان آمریکایی ها، تاکید کرد که آنها ممکن است بتوانند وارد کشور شوند اما رفتن شان با تابوت خواهد بود.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در دیدار با جوانان و فعالان قرآنی شهرستان طبس، این شهرستان را یکی از بلاد خالص شیعی از زمان‌های دور دانست و گفت: طبس شهری است که افتخار آن را دارد که پاره تن امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) را در آغوش خود داشه و مردم این سامان باید قدر این فرصت را بدانند.

 

وی افزود: دشمن همیشه سعی داشته و دارد تا سفره دین را از کشور جمهوری اسلامی ایران جمع کند و همیشه رسالت استقلال‌زدایی را داشته و در ادوار مختلف آن را به شکل‌های گوناگون تعقیب کرده است.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری به جوانان توصیه کرد موزه عبرت را مورد بازدید قرار دهند و ببینند دشمن چه جنایاتی که در حق انقلاب نکرده است.

 

آیت‌الله خاتمی به قدرت بلامنازع ایران در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اینکه امروز ایران اسلامی در یک طرف جبهه و شش قدرت دیگر در طرف دیگر تمام توان خود را بکار بسته‌اند، آمریکا با 120 نفر تیم مذاکره کننده و ایران با 20 نفر که در حد توان از حقوق ملت دفاع می‌کنند و این نامش استقلال است، بنابراین ما باید سرمان را بالا نگه دایم که در کشوری زندگی می‌کنیم که هیچ قدرتی حق ندارد نگاه چپ به آن کند.

 

امام جمعه موقت تهران درخصوص قدرت نظامی جمهوی اسلامی ایران تصریح کرد: امروز حرف‌های احمقانه دولتمردان آمریکا و گزینه‌های روی میز و زیر میزشان است که بی‌عرضگی آن‌ها را نشان می‌دهد چراکه خوب می‌دانند اسرائیل اگر بخواهد چپ نگاه کند تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

 

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: این شعار نیست، ما کشور مقتدری هستیم و هدف آمریکا از به کار بردن اصطلاح گزینه های روی میز تنها رجز خوانی و حفط آبروی خود در عرصه جهانی است.

 

وی اظهار کرد: هیچ تهدید نظامی ایران را تهدید نمی‌کند زیرا ایران برای آن‌ها باتلاقی است که ممکن است بیایند اما رفتن شان با تابوت خواهد بود.

 

امام جمعه موقت تهران سست‌کردن پایه‌های اعتقادات دینی، استحاله اخلاقی با وجود شبکه‌های ماهواره‌ای، استحاله سیاسی و حرکت به سمت دشمنی با ولایت فقیه و تفرقه را چهار هدف دشمن برشمرد که مردم با بصیرت ایران نباید بگذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.

 

آیت‌الله خاتمی با حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و با اشاره به این‌که دشمن می‌خواهد به وسیله چند قطبی کردن جامعه و نظام اسلامی به اهداف ننگین خود جامه عمل بپوشد، یادآور شد: هدف مستقیم دشمن از تبلیغات رسانه ای در خصوص توافق هسته ای دو قطبی کردن جامعه و سلطه بر کشور است./968/پ202/ج

ارسال نظرات