۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۷۶۷۷۹
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

کارنامه سیاسی ابرقدرت‌ها خوش‌بینی نسبت به توافقات را کمرنگ می کند

خبرگزاری رسا-نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که کارنامه سیاسی ابرقدرت‌ها خوش‌بینی نسبت به این توافقات را کمرنگ می کند افزود: چنانچه سابقه پیمان‌شکنی آمریکا تکرار نشود امیدواریم که سرانجام این مذاکرات به نفع ملت ایران باشد.
حجت الاسلام والمسلمين اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته سوم مرداد ماه در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ولایت استانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، گفت: یکی از سیاست‌های انقلاب اسلامی این است که بر اساس مبانی اسلام هر جایی از جهان حقی مظلومی مورد ظلم قرار گرفت باید از وی دفاع کرد.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: هر جا که بی عدالتی صورت گیرد باید ایستادگی کرد چرا که بر اساس فرموده امام علی(ع) باید نسبت به مظلومان، مهربان و نسبت به ظالمان خشمگین بود.

 

وی تصریح کرد: اسرائیل قانون اساسی ندارد، چون به مرزهای توهمی خود نرسیده است و یکی از مرزهای خیالی اسرائیل اسدآباد همدان است.

 

این مقام مسؤول در ادامه بیان کرد: اگر در مقابل اسرائیل و گروهک‌های تکفیری ایستادگی نکنیم، آنها به هدف‌های خیالی خود خواهند رسید و اگر جهاد اسلامی سوریه و حزب الله لبنان نباشد اسرائیل به مرزهای خیالی خود دست خواهد یافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این‌که ما از دو جهت مکلفیم تا در مقابل ظالمان بایستیم، افزود: از نظر شرعی و بر اساس تعالیم دین و قرآن باید مقابل ظالمان ایستادگی کرد، از سویی دیگر ایستادگی در مقابل ظالمان، امنیت مرزهای کشور را تأمین می‌کند.

 

وی با بیان این‌که کارنامه سیاسی ابرقدرت‌هاخوش‌بینی نسبت به این توافق را کمرنگ می‌کند، افزود: چنانچه سابقه پیمان‌شکنی آمریکا تکرار نشود، امیدواریم که سرانجام این مذاکرات به نفع ملت ایران باشد و عهدنامه ترکمنچای دیگری بر کشورمان تحمیل نشود.

 

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که توافق مذاکرات هسته‌ای چه بشود چه نشود باید ما در مقابل ظالمان بایستیم، ادامه داد: این‌که با کشوری مثل آمریکا به توافق برسیم به این معنی نیست که آنها از ظلم کردن دست برمی‌دارند این موضوع جزء خیالات است.

 

وی با اشاره به تأثیرگذاری طرح ولایت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی در سال‌های بعد از جنگ طرح‌هایی همچون راهیان نور، طرح هجرت، یادواره شهدا و طرح ولایت را در سراسر کشور به اجرا گذاشت که یکی از کارهای بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: این طرح پای جوانان و خانواده‌های شهدا را به مناطق جنگی باز کرد تا از نزدیک شاهد رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی باشند./848/پ202/ح

ارسال نظرات