۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۶۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

وهابیت مجری سیاست های صهیونیست ها در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: وهابیت با اقدامات خود نشان داده است مأموریت و مسوولیت براندازی اسلام ناب و دشمنی با پیامبر و آل طاهرین او را دارد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به سالروز تخریب قبور ، حرم و بارگاه ائمه مظلوم بقیع در سال 1344 هجری قمری به دست وهابیون گمراه و جنایتکار، گفت: وهابیون اعتقادات منحصربه فرد و افراطی ویژه و بسیار خطرناکی دارند.


امام جمعه چمستان تصریح کرد: آنها اعتقاد دارند مسلمان واقعی در کره زمین فقط فرقه وهابی بوده که پیروان محمدبن عبدالوهاب باشد در حالی که آن چه تا به حال با عمل و کردارشان ثابت کردند و از بدو پیدایش خود تا به امروز با مواضع و جنایت هایی که انجام داده اند نشان داده اند وهابیت مأموریت و مسوولیت براندازی اسلام ناب و دشمنی با پیامبر و آل طاهرین او را دارد.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: کسانی که به صورت علنی آخرین تیرهای خود علیه اسلام و پیروان واقعی رسول خدا (ص) را رها کردند و در کنار دشمنان آرم دار و پیشانی سفید و قسم خورده اسلام با اسلام ناب محمدی و شیعیان و علویان در جنگ و ستیزه قرار گرفتند که این گروه جاهل ، گمراه ، متعصب و خشن است.


حجت الاسلام جباری ادامه داد: وهابیون بارها در خود عربستان و سایر کشورهای اسلامی جنایات دلخراشی را مرتکب شده و درصدد تخریب تمام مظاهر و نشانه ها وعلایم دینی و اسلامی در جای جای سرزمین های اسلامی هستند.


وی با بیان این که وهابیون جنایات خود را فقط محدود در تخریب بارگاه ائمه بقیع نمی دانند، گفت: قبور سایر ائمه معصوم نجف ، کربلا و کاظمین نیز در صدر برنامه های آنها قرار دارد چنان چه در سال 1223 گنبد حرم امام حسین (ع) را خراب کرده و با دوازده هزار سپاهی که به کربلا حمله کردند قبر حضرت حبیب بن مظاهر و چوب ضریح مطهر او را در آوردند و در بازار شهر به عنوان هیزم آتش خود استفاده کردند.


امام جمعه چمستان افزود: آن ها هزاران نفر از شیعیان کربلا را کشته که در داخل حرم از جنازه ها جا نبود و به واقع باید نگران چنین فجایع بزرگ باشیم که از سوی آنان رخ داده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ما نباید تعجب کنیم که آن ها دشمنی با خدا دارند، گفت: وهابیون تهدید بزرگی برای خانه خدا هستند و آن ها بوده که هر سال نشانه هایی از صدر اسلام را حذف کرده و از میان بر می دارند.


وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم تا زمینه نابودی آن ها را فراهم کرده که این ها به علمای خود هم رحم نکردند و زمانی عده ای از علمای اهل سنت با آن ها همراهی نکردند در دهان آن ها سرب داغ ریخته که این ترفند آمریکا و انگلیس است.


حجت الاسلام جباری ادامه داد: آن ها دیدند چه بلایی دارد بر سر مسیحیت و یهود می آید و کلیساهای مسیحیان خالی شده و جوانان غربی بسیاری به دین مبین اسلام روی می آورند خواستند تا با اقدامی جلوی این حرکت شتابان را بگیرند.


امام جمعه چمستان تصریح کرد: تحقق هدف آمریکا و انگلیس نیازمند یک عامل بازدارنده، وحشت انگیز و متوقف کننده بود تا بتوانند چهره اسلام و مسلمانان را خشن و منفور جلوه داده و با ایجاد وهابیون دست به این کار زدند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات