۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۷۶۳۹۸
آیت الله طبرسی:

ذوق زدگی بی مورد نسبت به توافق هسته ای موجب سوء استفاده دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تأکید بر این که احزاب، گروه ها، دولت و مجلس از این توافق نباید ذوق شده شوند، تصریح کرد: هر گونه ذوق زدگی بی موردی موجب سوء استفاده دشمنان از غفلت ما می شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به توافق هسته ای ایران با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: مسأله 12 ساله هسته ای کشورمان با تلاش مردان دیپلماتیک کشورمان به نتیجه رسید.

 

وی با اشاره به این که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها به خوبی می دانند که ایران اسلامی هیچ گاه در پی سلاح اتمی نبوده و نخواهد بود، افزود: مسأله هسته ای تنها بهانه آمریکایی ها برای فشار به ملت ایران بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد کامل داشته و دارند، ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی در دفاع از منافع ملی کشورمان با اقتدار ایستادند و دفاع کردند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که مذاکرات هسته ای کشورمان در چند ماه اخیر بسیار حساس و نفس گیر بود، افزود: آمریکایی ها در هر مقطع از این مذاکرات همواره در پی زیاده خواهی های خود بودند که با ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده کشورمان به اهداف پلید خود دست نیافتند.

 

وی با تأکید بر این که احزاب، گروه ها، دولت و مجلس از این توافق نباید ذوق شده شوند، تصریح کرد: هر گونه ذوق زدگی بی موردی موجب سوء استفاده دشمنان از غفلت ما می شود.

 

امام جمعه ساری با تأکید بر این که احزاب و گروه ها از بیان حرف های غیر صحیح و واقعی به شدت پرهیز کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روند مذاکرات نظارت کامل داشتند، نباید  حرف هایی زده شود که موجب اختلاف و دودستگی در کشور ایجاد شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت تقویت وحدت در کشور، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند در شرایط امروز جامعه مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی در جامعه است.

 

وی با بیان این که دشمن همه توان خود را جهت ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه به کار گرفته است، ادامه داد: امروز مهم ترین نیاز کشورمان وحدت و همدلی است تا دشمن از این شرابط سوء استفاده نکند.

 

نماینده مردم مازنردان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به سیل اخیر در استان و خسارت های به وجود آمده در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود خسارت های وارد شده به بخش های مختلف به ویژه کشاورزی جبران شود.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان، خانواده ما را هدف گرفته‌اند، گفت: نقطه ثقل دشمن در سیبل اجتماعی امروز، خانواده است و می‌خواهند خانواده‌ها را از هم متلاشی کنند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات