۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۷۵۹۸۳
امام جمعه شهر قمصر کاشان:

آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر قمصر کاشان با تأکید بر این که کوتاه آمدن کشورهای ۵+۱ از روی تواضع در برابر ایران نیست، بلکه باور کردند که ایران یک قدرت منطقه ای است، گفت: هر چه ایران اسلامی از مواضع خود عقب نشینی کند، موجب زیاده خواهی دشمن می شود، چرا که طرف مقابل دارای خوی استکباری است.
حجت الاسلام قاسم ارمي ارمکي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه شهر قمصر کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که سازمان ملل توافق هسته ای را پذیرفت، گفت: در توافق، بخش تحریم های نظامی برداشته نشده است که دلیل آن راستی آزمایی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که ایران اسلامی به فتوای رهبر معظم انقلاب، نه تنها به کارگیری، بلکه ساخت سلاح هسته ای را حرام می داند، گفت: موشک های ساخت ایران قابلیت حمل کلاهک هسته ای را ندارد که این خود بهترین دلیل برای راستی آزمایی ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام ارمی با اشاره به این که اصرار طرف مقابل در مذاکرات هسته ای برای رؤیت این موشک ها است که احتمالا شرایط برای مشاهده این سلاح ها و مشخص شدن عدم قابلیت حمل کلاهک هسته ای برای آنها فراهم شود، گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام قدرت در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده است.

 

امام جمعه شهر قمصر گفت: کشورهای عضو 5+1 در طول سال های گذشته دچار فرسودگی و خستگی شدند که این خستگی از عدم نشاط این روزهای آنها مشخص می شود.

 

وی با اشاره به سفر هیأت اقتصادی آلمانی به ایران، گفت: این هیأت با شوق و ذوق خاصی به ایران سفر کرد و پیشنهاد فعالیت های گسترده اقتصادی را به ایران داد و همچنین انگلیس به دنبال بازگشایی سفارت خود در ایران و برقراری روابط مطلوب سیاسی و بعد، اقتصادی است.

 

عقب نشینی از مواضع موجب زیاده خواهی دشمن می شود

به گفته وی، کشورهای جهان باور کردند که جمهوری اسلامی ایران در منطقه یک ابر قدرت محسوب می شود، از این رو بایستی با ایران اسلامی کنار بیایند.

 

حجت الاسلام ارمی با تأکید بر این که کوتاه آمدن کشورهای 5+1 از روی تواضع در برابر ایران نیست  بلکه باور کردند که ایران یک قدرت منطقه ای است، گفت: راهکارهای ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب، حضور و ایستادگی مردم و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای موجب باور ایرانی قدرتمند از سوی دشمن شد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: هر چه ایران اسلامی از مواضع خود عقب نشینی کند، موجب زیاده خواهی دشمن می شود، چرا که طرف مقابل دارای خوی استکباری است.

 

امام جمعه شهر قمصرکاشان با تأکید بر این که آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ایران است، گفت: تا روز اجرای توافق باید منتظر ماند تا که اگر آنها به تعهدات خو پایبند نباشند، ایران هم به فعالیت های گذشته خود بازگردد.

 

حجت الاسلام ارمی با اشاره به این که فعالیت های هسته ای در مرکز فردو به رسمیت شناخته شده است، گفت: استکبار جهانی با اشراف به قدرت ایران اسلامی، فعالیت در سایر مراکز هسته ای را پذیرفت، از این رو امیدواریم با تبعیت از مطالبات رهبری و تلاش دولت در فعالیت های اجرایی، شاهد بهبود وضعیت کشور باشیم./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات