۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۹۷۱
با حضور وزیر اطلاعات؛

نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، با حضور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد این استان برگزار شد.
نشست شوراي اداري استان چهارمحال و بختياري با حضور وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، عصر سه شنبه با حضور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران ارشد این استان برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، با بیان این که همدلی و وحدت جریان های سیاسی و اثرگذار کشور تحت لوای رهبر معظم انقلاب، سرعت حرکت کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت شتاب می بخشد، گفت: حرکتی که در تقابل با این رویکرد باشد به صلاح کشور نیست و باید از آن پرهیز شود.


وی با تأکید بر عبرت پذیری از افزون بر سه دهه تحولات کشور یادآور شد: رویکرد رسانه های خارجی به خصوص رسانه های بین المللی منطقه نسبت به ایران تغییر کرده و این تغییر رویکرد را در ادبیات آنان می توان به وضوح مشاهده کرد که این تغییرات، نتیجه عقلانیت ایرانی در دستیابی به حقوق مسلم کشور در سایه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب بوده است.

 

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با بیان این که نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در تأمین امنیت کشور، نقشی اساسی و بی بدیل است، اظهار داشت: فعالیت مجموعه اطلاعات هم در درون و هم در بیرون از کشور سبب استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است که باید قدر آن را بدانیم.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که سربازان گمنام امام زمان(عج) توانسته اند انواع مکرها و توطئه ها علیه نظام را خنثی کنند، تصریح کرد: به یقین مردم و مسؤولان، شاهد تلاش های مجموعه اطلاعات در کشور هستند.

 

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، اظهار داشت: عقلانیت مدیریت در مجموعه اطلاعات این استان سبب رفع بسیاری از مشکلات موجود شده است.


وی با تأکید بر این که مدیریت مطلوب در مجموعه اطلاعات چهارمحال و بختیاری، برخی از مشکلات این استان را به نقاط قوت تبدیل کرده است، افزود: همکاری فراوان و خلوص مدیرکل قبلی اطلاعات چهارمحال و بختیاری، کار را برای مدیرکل جدید سخت کرده است.


سلیمانی تصریح کرد: ایجاد تحول در حوزه های مختلف چهارمحال و بختیاری، نتیجه فعالیت گروهی و مدیریت مطلوب در مجموع دستگاه های اجرایی استان است.

 

مجید جلیل سرقلعه، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با بیان این که امنیت از جنبه های داخلی، استانی، منطقه ای و جهانی دارای اهمیت است، تأکید کرد: در برخی از کشورها، امنیت داخلی در اولویت قرار دارد و از این طریق، می توانند به امنیت منطقه ای و جهانی نیز دست پیدا کنند.


جلیل با اشاره به این که رفاه عمومی و رضایتمندی مردم، دو عامل مهم در دستیابی و تحقق امنیت استانی محسوب می شود، گفت: برای رسیدن به رفاه عمومی و رضایتمندی مردم، توجه به عرصه های حمل و نقل، گردشگری، سلامت، بهداشت، درمان، آبرسانی شهری و روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ضرورت دارد.

 

سید عبدالله موسوی، رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به این که اداره کل اطلاعات این استان، نقش مهمی در کاهش وقوع جرم و امنیت بالای استان داشته است، اظهار داشت: این استان، اکنون جزو برترین استان های امن کشور محسوب می شود.

 

وی تأکید کرد: مدیریت مطلوب در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری سبب دستیابی به توفیقات مناسب در مسائل امنیتی استان شده است.

 

رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه گفت: درایت مدیران ارشد استان و مجموعه اداره کل اطلاعات، نقش مهمی در افزایش امنیت عمومی این استان ایفا کرده است.


محمدسلیمانی اضافه کرد: مجموعه مدیران چهارمحال و بختیاری برای توسعه سریع تر و پیشرفت مطلوب تر این استان، کمر همت را بسته اند و در این مسیر، توجهی به نظرات شخصی و سلیقه های سیاسی ندارند.


وی یادآور شد: تیپ مستقل 44 قمر ینی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در دوران دفاع مقدس نقش بسیار تأثیرگذاری در شکست دشمن بعثی داشت و اکنون نیز می تواند در جبهه سازندگی و پیشرفت کشور و استان، موفق و اثرگذار باشد.

 

نورعلی یاری، فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: این استان در زمینه کاهش وقوع جرم جزو استان های آخر و در زمینه شاخص های امنیتی، جزو استان های برتر کشور محسوب می شود.

 

یاری تصریح کرد: برخورد جدی، قاطع و قانونی با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان پرخطر از عوامل اصلی ایجاد امنیت بالا در چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.


وی با تأکید بر این که رعایت اخلاق اسلامی و حقوق شهروندی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری محسوب می شود، گفت: به همین منظور، سال گذشته، نیروی انتظامی این استان، رتبه دوم کشور در زمینه امنیت اخلاقی را به خود اختصاص داد.

 

گفتنی است در پایان شورای اداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل قبلی اداره اطلاعات این استان تودیع و مدیرکل جدید معرفی شد./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات