۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۷۵۹۳۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

توافق هسته ای نشانگر اراده سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این‌که توافق هسته‌ای نشانگر اراده سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی در هر زمان به دنبال صلح و آرامش و امنیت در منطقه بوده است و هرگز آغازگر رویداد جنگی و دعواهای بین‌المللی نبوده است.
حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: با انتشار متن کامل توافق هسته ای انجام شده جمهوری اسلامی ایران و 1+5 و  قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد و با توجه به سابقه اقدامات ظالمانه کشورهای دارای حق وتو در شورای امنیت و همچنین اهمیت فوق العاده مباحث امنیتی و نظامی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران، چشم های نظارتی و مراجع تصمیم‌گیر در جمهوری اسلامی آغاز شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: مسؤولیت تصمیم گیران تصمیم ساز، آن مقدارسنگین است که کوچک‌ترین غفلتی، سال های متمادی کشور را دچار بحران امنیتی، نظامی و اقتصادی خواهد کرد.

 

مردم ایران اسلامی نیازمند به آرامش هستند

حجت‌الاسلام قربان‌پور خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی نیازمند به آرامش هستند و مدیران ارشد کشور باید به گونه‌ای عمل کنند که طعم شیرین عدالت اجتماعی و اقتصادی در پناه اقتدار و استقلال کامل به ذائقه ها چشانیده شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: سنگینی بار مسؤولیت قوای سه گانه کشور در این دوره خاص مدیریت و حاکمیتی بی‌بدیل خواهد بود، همچنین رهبری فرزانه و آگاه نظام اسلامی با وجود اتکاء به خداوند لایزال و قدرت بی پایان پروردگاری در عرصه های گوناگون عبور دهنده ملت و دولت از کوران های سخت و داغ حوادث بوده است و مطمئنا در این شرایط نیز همدلی و همزبانی دولت و ملت و رهبری والا مقام بهترین موقعیت را فراهم خواهد کرد.

 

رهنمودهای رهبری و ترسیم خطوط  قرمز

حجت‌الاسلام قربان پور با اشاره به رهنمودهای رهبری و ترسیم خطوط  قرمز اظهار کرد: گروه مذاکره کننده و تمام مسؤولان به خوبی خطوط را دنبال کرده اند و البته دولت هم جدی بود و حمایت‌های بی دریغ رهبری کارساز شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: کشورهای غربی به این نتیجه مهم رسیده اند که اگر با ایران مذاکره و توافق نکنیم به گفته جان کری ایران دو برابر آنچه در دو دهه گذشته کسب کرده است به دست می‌آورد و این مهم قدرت بلا منازعه ایران در امر هسته‌ای است.

 

حجت الاسلام قربان پور با بیان این که  توافق هسته ای نشانگر اراده سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی است، اظهار داشت: ایران اسلامی در هر زمان به دنبال صلح و آرامش و امنیت در منطقه بوده است و هرگز آغازگر رویداد جنگی و دعواهای بین المللی نبوده است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه عنوان کرد: دیدگان مردم به عملکرد چشمان نکته‌بین و بصیرت و توان نمایندگان مردم در خانه ملت و شورای عالی امنیت ملی است و ما همگان در نسل فعلی و آیندگان در نسل های آینده هم دعاگوی مدیران تصمیم گیر خواهیم بود و هم امیدواریم که به دور از فضاهای احساسی و انتخاباتی آینده به مسائلی بیندیشند که آیندگان قاضی آنها خواهند شد./842/
ت302/ح

ارسال نظرات