۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۷۵۷۷۵
امام جمعه عجب شیر:

مجلس متن موافق با منافع ملی را تصویب کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: مجلس باید در چهارچوب منافع ملی و خواسته های نظام حرکت کرده و متنی را که موافق با منافع ملت بوده و تأمین کننده نیاز های ملت و عزتمدارانه باشد را تأیید کند.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير
حجت الاسلام شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که مجلس از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: مجلس در رأس امور مملکت است، باید مجلس قوی باشد و با هدایت و قانون گذاری ممکلت را به مسیر صحیحش راهنمایی کند.
 
وی ادامه داد: مجلس قوی و قدرتمند در مقابل سوء استفاده ها خواهد ایستاد، مجلس جایگاه نظارت و بررسی امور را بر عهده داشته و از این رهگذر در مقابل کج روی‌ها ایستاده و مانع قدرت طلبی خواهد شد.
 
امام جمعه عجب شیر با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس برای نظارت بر توافق هسته‌ای، گفت: با تصویب و تأیید این طرح از سوی شورای نگهبان، طرح نظارت شکل قانونی به خود گرفته و باید تمامی ارگان های مربوط در مقابل آن تسلیم باشند.
 
وی تصریح کرد: مجلس در بررسی متن توافق‌نامه باید نهایت دقت خود را مبذول دارد و مراقب باشد تا آنچه مورد تأیید قرار می‌گیرد مخالف با آرمان های انقلاب نباشد و در راستای منافع ملی و مطابق با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد.
 
حجت‌الاسلام شربیانی تأکید کرد: از این رو مجلس باید در چهارچوب منافع ملی و خواسته های نظام حرکت کرده و متنی را موافق با منافع ملت باشد و تأمین کننده نیازهای ملت و عزتمدارانه باشد را تأیید کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر متن در راستای منافع ملت ایران و آرمان های انقلاب نباشد، به نوعی غفلت صورت گرفته است، بنابراین نمایندگان مجلس با دقت کامل و کارشناسانه متن را مورد بررسی قرار دهند تا راهی برای سوءاستفاده دشمن در آن وجود نداشته باشد./854/ت302/ح
ارسال نظرات