۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۷۵۵۷۲
امام جمعه بهشهر:

دستاورد هسته ای مرهون ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: موفقیت ما در مسأله هسته ای، نتیجه حمایت و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: موفقیت در امر مهم انرژی هسته ای بعد از 12 سال تلاش و کوشش همگانی نتیجه هدایت های رهبری و هوشیاری و ایستادگی ملت حاصل شده است که باید قدردان این نعمت باشیم.

 

وی با بیان این که این توافق می تواند اثرات خوبی بر اقتصاد کشور بگذارد ادامه داد: ارتقاء جایگاه و وزن سیاسی ایران اسلامی در سطح جهان با این موفقیت در انرژی هسته ای حاصل می شود که باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری در این راستا حرکت شود.

 

امام جمعه بهشهر با قدردانی از فعالیت‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای یادآور شد: فرزندان ملت ایران مجاهدت بزرگی انجام داده‌اند و همه باید بدانند که توکل و اراده ما از کجا است و چگونه سرانجام این نبرد از آن ملت بزرگ و بزرگوار ایران قرار می‌گیرد.

 

حجت الاسلام جباری گفت: تیم مذاکره کننده هستنه ای متین و با وقار و گوش به فرمان رهبری پای میز مذاکره نشست و موفقیت را برای ما به ارمغان آورد و استکبار بداند که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال تولید سلاح اتمی نبوده و نخواهد بود.

 

وی  با تاکید بر این که اگر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، امروز برگ برنده در دست مردان بااقتدار کشور ما قرار نداشت، ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با هدایت‌های حکیمانه و باظرافت رهبر معظم انقلاب سرسختی و استقامت نشان دادند و خوب مجاهدت کردند و به شکرانه این مقاومت، خداوند پیروزی را نصیب مردم ایران کرد.

 

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر نقش متفاوت مقام معظم رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری با هوش و درایت و اطلاعات قوی توانستند نبض هدایت این مسأله را در دست بگیرند و این‌گونه بود که عزت و افتخار ملت ایران رقم خورد.

 

وی تصریح کرد: کشورهای طرف مقابل به خیال باطل خودشان حتی حاضر نبودند با ما حرف بزنند، اما ابهت امامت جامعه اسلامی و موقعیت ولایت‌فقیه بود که سبب شد همه آنها دور یک میز بنشینند و با ما مذاکره کنند.

 

امام جمعه بهشهر گفت: رژیم صهیونیستی و آل‌سعود کافر که از مخالفان اصلی توافق هسته‌ای هستند از این مذاکرات و توافق جامع هسته‌ای عصبانی شده‌اند و به دنبال کارشکنی هستند اما توطئه ها و نقشه های آنان در ما تاثیری ندارد و ما همچنان تابع ولایت فقیه و گوش بفرمان ایشان در ادامه راه هستیم./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات