۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۷۵۰۸۱
آیت الله شبیری زنجانی:

زحمات دولت و تیم مذاکره هسته ای نزد خداوند دارای اجر است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله شبیری زنجانی گفت: زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.
ديدار نهاونديان با آيت الله شبيري ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيات عظام مکارم شيرازي و شبيري زنجاني در قم ديدار رييس دفتر رييس جمهور با آيات عظام مکارم شيرازي و شبيري زنجاني در قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت حضرت آیت الله شبیری زنجانی جمهوری اسلامی ایران را کشور اهل بیت (ع) خواند و گفت: وظیفه ما دعا کردن برای همه کسانی است که در راه خیر برای این کشور و مردم قدم برداشته و به آن خدمت می کنند و در این بین، دکتر روحانی جایگاه خاصی دارند و ما همواره برای ایشان و موفقیت دولت در خدمت بیشتر به مردم دعا می کنیم.

 

وی افزود:زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.


محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.


رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از مهمترین برنامه های دولت، این مرجع عالیقدر را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 5+1 قرار داد./1323/د102/ج

ارسال نظرات