۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۷۵۰۶۹
امام جمعه شبستر:

استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که استکبار ستیزی و تفکر ضد استعماری از بنیان های اصیل انقلاب اسلامی و آموزه های دین مبین اسلام است، گفت: دین اسلام مدافع حق، مظلومان و مستضعفان عالم است، این اصل اساسی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام علی محمدازده، امام جمعه شبستر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: مبانی انقلاب و اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری برگرفته از متون دینی وآیات و قرآن کریم است.
 
وی ادامه داد: استکبارستیزی و تفکر ضد استعماری از بنیان های اصیل انقلاب اسلامی و آموزه های دین مبین اسلام است، دین اسلام مدافع حق، مظلومان و مستضعفان عالم است، این اصل اساسی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.
 
امام جمعه شبستر اظهار داشت: ندای امام راحل با فریاد مبارزه با استکبار جهانی همراه بود و سبب بیداری وجدان های بیدار و اتحاد ملل مسلمان در مقابل جبهه استکباری است، مبارزه با استکبار مداوم و از سنخ مبارزه حق بر علیه باطل است.
 
وی آمریکا را مصداق اتم استکبار دانسته و ادامه داد: آمریکا مظهر پلیدی و باطل است، دست های پلید آمریکا در نکات مختلف جهان به خون مظلومین و انسان ها آلوده است، آمریکا شیطان بزرگ است.
 
حجت اسلام محمدزاده افزود: انقلاب اسلامی مصداق بارز حق و مبارزه با استکبار و اندیشه استکباری است، این در ماهیت انقلاب گنجانده شده است و تا زمانی که انقلاب بر آرمان های خود پافشاری می کند و آمریکا بر خوی استکباری اسرار دارد، مبارزه ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی از اصول لایتغیر انقلاب و دین ناب محمدی است، هر گونه مدارا با دشمنان در چهار چوب اندیشه دینی جای ندارد، ارائه جلوه رحمانی با رویکرد سازش‌گرایانه با دشمن و جذب منفعت، سازگار با اندیشه امام راحل نبوده است، امام مبارزه را تا پیروزی فریاد زدند.
 
امام جمعه شبستر ادامه داد: مقابله با ظلم و اندیشه استکباری و دفاع از مستضعفان وظیفه‌ی هر مسلمانی بوده و باید از مظلومان عالم دفاع نماید، این مبارزه با توافق نیز ادامه دارد و پایان نمی پذیرد./854/ت302/ح
ارسال نظرات