۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۸۵۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

اندیشمندان و روحانیان جامعه را در برابر افکار انحرافی روشن کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که برخی گروه ها و اشخاص به دنبال افکار و جریان های انحرافی از جمله مودت با دشمنان اسلام هستند، گفت: جامعه روحانیت و اندیشمندان ما در این زمینه باید شفاف سازی و بصیرت بخشی کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آیات قرآن بیان داشت: آیات قرآن استراتژی ما را در برابر دوست و دشمن مشخص می کند.

 

وی با اشاره به بحث اسلام رحمانی افزود: ما در مبارزه با استکبار و مقابله با دشمنان اسلام همچنان سخت و محکم ایستاده ایم و از عقیده، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دست نمی کشیم.

 

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این که همواره باید از ارزش ها و کیان انقلاب اسلامی دفاع کنیم، عنوان داشت: در بحث اسلام رحمانی یعنی باید با نیروهای داخلی کشور با عطوفت رفتار کرد.

 

وی برخورد همراه با عطوفت را سیره و سنت اهل بیت(ع) بیان و خاطرنشان کرد: این راهکاری است که ائمه(ع) به ما یاد داده و همواره باید از آنان الگو بگیریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که استکبار دشمن اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: براساس دستورات دین مبین اسلام، مقابله و مبارزه با استکبار هرگز فراموش نخواهد شد.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که استکبار در تلاش است که روحیه سلطه و استکباری خویش را حفظ کند، عنوان کرد: مبانی ما هرگز اجازه سر فرود آمدن در برابر استکبار را نمی دهد.

 

وی در ادامه با اشاره به برداشت های نادرست برخی افراد در راستای مودت با دشمنان اسلام تأکید کرد: اندیشمندان و روحانیان ما وظیفه سنگینی در این راستا بر دوش دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با یادآوری به نقش بسزای جامعه روحانیت در بین مردم و هدایت آحاد جامعه اظهار داشت: اندیشمندان و روحانیان ما باید واقعیت ها را برای مردم جامعه تبیین کنند.

 

وی با تأکید بر لزوم بصیرت بخشی روحانیان و اندیشمندان در جامعه و بین مردم افزود: با آگاه کردن مردم جامعه و با استناد به منابع اسلامی، باید زمینه هوشیاری مردم فراهم شود.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: باید با تلاش مسؤولان، همکاری اندیشمندان و رحانیان مواضع به طور شفاف برای اقشار مردم مطرح شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مباحث علمی و ایجاد روشنگری به خوبی مشخص کنیم که در چه مواردی باید با به شدت برخورد کرد و در چه مواردی دیگر با عطوفت برخورد کنیم./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات