۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۷۴۰۹۸
با حضور روحانیان اعزامی و بومی؛

برنامه‌های فرهنگی در بیش از 50 مسجد روستایی شهرستان صحنه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات اسلامی صحنه گفت: بیش از 50 مسجد روستایی شهرستان صحنه پذیرای برنامه های فرهنگی با حضور روحانیان اعزامی و بومی در ماه مبارک رمضان، هستند.
حجت الاسلام سيد سامعي

حجت الاسلام سید حسین سید سامعی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فعالیت مبلغان و مبلغات اعزامی و بومی در شهرستان صحنه عنوان داشت: با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان مردم شهرستان صحنه و روستاهای این منطقه با راهنمایی و مشاوره از جانب جامعه روحانیت و اعزام طلاب و مبلغان به این مناطق به آگاهی و اطلاعات خود در زمینه مسائل دینی و معنوی افزوده و استقبال گسترده ای از برنامه های فرهنگی نشان دادند.


حجت الاسلام سید سامعی با بیان اینکه روحانیت همیشه خدمتگزار مردم بوده است اظهار داشت: طلاب و روحانیان از زمان انقلاب با پشتیبانی از امام راحل و خدمتگزاری به مردم رسالت و وظیفه خطیری را که بر دوش داشتند به بهترین شکل ممکن به سرانجام رساندند.


مدیر تبلیغات اسلامی صحنه با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) خاطرنشان کرد: خداوند حجت هایی را خلق کرده که انسان را با دین مبین اسلام پیوند دهند و در حال حاضر قشر متدین روحانیت با ارتباط صمیمی و معنوی که با مردم و به ویژه قشر جوان ایجاد می کند ادامه دهنده راه انبیا بوده و خوشبختانه مردم نیز با آغوش گرم پذیرای مسائل و دستورات اسلامی و الهی هستند.


وی در ادامه افزود: در بسیاری از مناطق محروم و دور افتاده مردم در زمینه مسائل دینی و شرعی عاجز بودند اما خوشبختانه و با عنایات پروردگار متعال و با همت مبلغان و مبلغات این مشکل عمده در بین مردم مرتفع شده است.


این مسؤول از اجرایی کردن برنامه های فرهنگی در روستاها و مناطق دور افتاده خبر داد و بیان داشت: پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی، صحیح خوانی نماز و دعوت به اقامه نماز جماعت، سخنرانی، برپایی کلاس های آموزشی، ورزشی و اردویی برای قشر جوان، تبلیغ چهره به چهره و ... با همت روحانیت دلسوز و حمایت اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال برگزار می شود.


حجت الاسلام سید سامعی در پایان عنوان داشت: بیش از 50 مسجد روستایی شهرستان صحنه پذیرای برنامه های فرهنگی با حضور روحانیان اعزامی و بومی در ماه مبارک رمضان، هستند./857/ت302/ب4

ارسال نظرات