۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۲۷۴۰۲۷
با صدور پیامی؛

آیت الله صفایی بوشهری از حضور گسترده مردم بوشهر در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر طی پیامی از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
آيت‌الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر طی پیامی از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 

در این پیام آمده است: سپاس و ستایش خداوند رحمان که نصرتش از آن مظلومان و مستضعفان است و عذاب و نقمتش بر جنایت پیشگان و مستکبران می‌باشد و درود بی پایان بر پیامبر بیداری و پایداری و خاندان آسمانیش که همواره صراط نجات و کمال بشریت‌اند.

 

اینجانب صمیمانه از حضور حماسی  و باشکوه مردم گرانقدر و ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

این حضور پر شکوه نشان از بصیرت، ایمان و تقوا، ولایتمداری و مجاهدت مردم سلحشور این خطه‌ی دلاور خیز، شهید پرور، استکبار ستیز و متعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

 

پیام این راهپیمایی در شرایط بحرانی کنونی جهان و جنایات بی‌شمار نظامی، تروریستی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رژیم نامشروع صهیونیستی، محکومیت تمامی آن جنایت‌های ضد بشری و سران آن رژیم غاصب و حامیان شیطان صفت آنان چون امریکا، انگلیس و سران مرتجع منطقه و مجامع به ظاهر حقوق بشری جهان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن، لبنان، سوریه و عراق و دیگر کشورهای مظلوم اسلامی است.

 

رژیم اشغالگر قدس از همان آغاز تولد نامشروع خود به دنبال فساد همه جانبه و قتل و غارت و آوارگی مردم مظلوم منطقه و جهان بوده است و تاریخ معاصر جهان شاهد این خیانت‌ها و جنایت‌های بی‌شمار بوده است.

 

در پایان مجدداً از این حضور پرشور و سراسر شعور مردم ولایتمدار استان بوشهر که برگ زرّین دیگری بر کتاب باشکوه تاریخ خود افزودند سپاسگذار هستم.

 

از خداوند تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم(عج) و طول عمر با عزت و مزید سرافرازی حضرت امام خامنه‌ای مسألت می‌نمایم و یاد و خاطره شهداء و امام شهدا را گرامی می‌دارم و از تمامی برگزار کنندگان این راهپیمایی و اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی صدا و سیما تقدیر و تشکر می‌‌کنم./833/د101/ح

ارسال نظرات