۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶
کد خبر: ۲۷۳۵۲۳
استاد حوزه علمیه:

شهادت هدیه ای گرانبها از جانب خداوند است/ پیروزی انقلاب مرهون رشادت‌های شهدا

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه در دیدار با خانواده شهید والامقام حسن فراز شهادت را هدیه ای گرانبها از جانب خداوند دانست و گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران به تأسی از شهدای کربلا در مقابل ظلم و ستم قیام کردند و ادامه دهنده مسیر حق طلبی آن ها بودند.
َشهيد حسن فراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شب گذشته، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه با خانواده شهید حسن فراز دیدار کردند.


حجت الاسلام سید مهدی موسوی، استاد حوزه علمیه با حضور در این مراسم شهادت را هدیه ای گرانبها از جانب خداوند دانست و عنوان کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران به تأسی از شهدای کربلا در مقابل ظلم و ستم قیام کردند و ادامه دهنده مسیر حق طلبی آن ها بودند.


وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، جنبشی مردمی بود که روحیه استقلال طلبی و آزادی خواهی را در وجود ایرانیان و تمام آزادگان جهان بیدار کرد، شهدای انقلاب نیز انسان هایی آزاده و وارسته از بند تعلقات دنیوی بودند.


حجت الاسلام موسوی مردم ایران را ولایت مدار خواند و تصریح کرد: مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در راه حفظ ارزش های انقلاب که برگرفته از اسلام ناب محمدی است پیشقدم هستند و مصداق این امر را می توان در دوران دفاع مقدس و انقلاب وجنگ نرم و ... مشاهده کرد.


این استاد حوزه پیروزی انقلاب را مرهون رشادت های شهدا دانست و یادآور شد: شهدا به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) در راه بیرون کردن دشمنان از خاک و کشورشان قدم برداشتند و به این مهم نیز دست پیدا کردند.


وی اظهار داشت: شهدا نقش اساسی و تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در رأس آن ها مدیریت و رهبری فرزانه وجود داشت، دشمنان اسلام از وجود رهبری و روحیه شهادت طلبی مردم ایران واهمه داشتند که خوشبختانه منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.


حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: ارزش های انقلاب و حماسه ای که مردم آفریدند و برگ زرینی در تاریخ اسلام شد را باید قدر دانست و حفظ و پاسداری از آن را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهیم.


شایان ذکر است، شهید والامقام حسن فراز در بهمن 1357 به درجه والای شهادت نائل شد./857/پ202/ح

ارسال نظرات