۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۷۳۳۵۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 38 شـــهر و روستای استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به مراسم راهپیمایی روز قدس در سراسر استان، گفت: ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در بیش از 38 شـــهر و روستای سراسر استان برگزار می‌شود.
نصرالله شفيعي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان بوشهر

نصرالله شفیعی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با اشاره به مراسم راهپیمایی روز قدس در سراسر استان گفت: ویژه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در بیش از 38 شـــهر و روستای سراسر استان از  مبداء مساجد  و مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر از سـاعت 11 صــبـح از خیابان امام (ره) مقابل بانک صادرات روبروی پل پوردرویش به ســـمـت مـیـعـادگـاه نـماز جــمعه برگزار خواهد شد.

 

شفیعی سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر  را سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا  و خطیب نماز جمعه بوشهر آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت مجدد روز جهانی قدس از ملت مؤمن و روزه دار استان دارالحماسه بوشهر اعم از صنوف، اقشار و آحاد مختلف مردم و تشکل‌های مردمی، احزاب، گروه ها، جناح‌های  سیاسی ـ   اجتماعی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و دعوت به حضور در این راهپیمایی کرد.

 

وی افزود: این حضور مردم باعث می شود تا  بار دیگر  با  خلق حماسه‌ای سیاسی وحدت و انسجام امت بزرگ رسول‌الله(ص) را حول قبله اول مسلمین جهان (قدس شریف)  و قدرت نفوذ خود را برقلوب و جان های میلیون ها مسلمان و آزاده حقیقت طلب جهان و عمق استراتژیک مکتب مقاومت و بیداری اسلامی را در جهان به نمایش بگذارد.


شفیعی بیان داشت: ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن و درک  ایام و لیالی متبرکه و نورانی شب های قدر و  برداشتن دست های دعا و ابتهال به سوی قادر متعال و راز و نیاز با خالق بی نیاز برای آزادی قدس شریف و سرزمین های فلسطین اشغالی از دست صهیونیست سفاک، رهایی و استقلال و امنیت مستضعفین جهان به ویژه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در کنار مردم  بی پناه یمن ، سوریه ، لبنان ، عراق ، بحرین و سایر مردم تحت ستم و مستضعف جهان را  از درگاه احدیت طلب می کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با حضور وحدت بخش مردم در این راهپیمایی، ایران اسلامی بار دیگر پرقدرتر از قبل به جهان معرفی می شود./833/ت302/ح

ارسال نظرات